Capitolul 10

21.3K 982 118
                                    

"One minute it's love and suddenly it's like a battlefield. 

Why does love always feel like a battlefield?" - Jordin Sparks, "Battlefield"

M-am trezit a doua dimineata prost dispusa. Inca ma gandeam la Harry si la ce mi-a spus. Aseara am ajuns  la o concluzie. Nu ar mai trebui sa imi pese! E Harry! Nu merita nici sa ma gandesc la el! Am mers la baie si am facut un dus rapid si m-am imbracat festiv. Am pus pe mine fusta neagra larga, dar frumoasa si o camasa simpla alba, cu manecile ridicate si bagata in fusta. Aveam niste balerini negri in picioare. Mi-am facut niste bucle repede si mi-am luat geanta. Cand am coborat, in bucatarie erau doar Chris si Amanda care radeau de zor.

-          Unde sunt mama si tata? am intrebat.

-          La service, a raspuns Amanda.

-          Dar uita-te la tine, tanara tovarasa profesoara! a spus Chris batjocoritor.

-          Da, avem ceva eveniment si trebuie sa merg asa! Tanara tovarasa paraseste incaperea! am spus si mi-am luat un mar de pe masa. Va iubesc! am strigat inainte sa ies pe usa.

-          Si noi! au spus deodata.

Masina lui Harry nu era nicaieri. Ma bucuram pentru ca nu voiam sa faca o scena cand afla ca merg cu Dave la scoala. Chiar imi placea de el. Era glumet si atent si nu un nesimtit! Am mers pana la casa lui. Chiar atunci iesea din casa, imbracat cu o camasa alba peste blugii negri. I-am zambit cand l-am vazut si am pornit pe jos prin parc.

-          Arati foarte bine asa! a spus el putin timid.

-          Multumesc! am zis bine dispusa. Nici tu nu arati asa rau!

Am vorbit in continuu pana am ajuns la scoala. Toata lumea era in alb si in negru. Nimeni nu voia sa il enerveze pe director. Bella nu era nicaieri. Nici Niall nu era. Am sunat-o, dar avea telefonul inchis. Ok, incep sa ma ingrijorez. Festivitatea nu incepea decat a treia ora. Am mers cu Dave sa isi ia orarul. Apoi am vazut ca avea aceeasi ora cu mine si am mers impreuna pana acolo. Ne-am asezat impreuna si am glumit pana a inceput ora. Bineinteles, Liam, Louis, Harry, Niall si Zayn nu s-au sinchisit sa vina la ore.

Cand clopotelul a sunat de iesire l-am condus pe Dave pana la dulapul lui si i-am aratat unde avra urmatoarea ora. M-am scuzat ca il las singur sub pretextul ca trebuia sa fac ceva pauza asta, iar el a inteles.

Am mers la baie unde nu era atata galagie. Am format la Bella. Telefonul a sunat de cinci ori pana a raspuns.

-          Aici telefonul Bellei, a spus vocea lui Niall. Ea nu poate raspunde acum deci lasa un nenorocit de mesaj si nu mai suna!

-          Niall, da-mi-o la telefon acum! am zis nervoasa.

-          Obliga-ma! a zis el amuzat.

Am auzit pe fundal o voce estompata si chicoteli. Apoi voce Bellei a raspuns la telefon:                

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum