Capitolul 72

6.8K 450 632
                                    

"I realize the screaming pain hearing loud in my brain, but I'm going straight ahead with the scar. I'm sure that right from the start you always knew in your heart that I'd always be the one that you could count on to care for you." - "Sign" by Flow

Si atunci, glasul lui a iesit mai clar ca niciodata. Claritatea adevarului. Durerea adevarului. A vorbit:

- Am cancer, Skyler.

POVESTIRE LA PERSOANA A TREIA

Fata se uita la el usor incruntata si cu ochii bulbucati, gata sa ii cada la picioare. Harry o cerceta, bratele sale cuprinzand-o mai puternic, fiind gata sa o prinda in az ca ea se va prabusi. Apa curgea fara oprire.

Un moment mai tarziu, Skyler s-a apucat sa rada. A bufni in hohote pe care la inceput incerca sa le controleze. Isi dadea seama ca nu e un moment potrivit pentru ras, dar nu se putea abtine. Chicotitul incontrolabil s-a transformat in hohote strigate si dureri de burta din cauza amuzamentului. Harry se uita speriat. Nu stia ce se intampla si sincer vorbind, nici Skyler nu stia.

Si doar stateau fata in fata, iar ea radea, acoperind sunetul apei aproape in totalitate. Palma ei s-a asezat usor pe pieptul sau, sprijinindu-se cumva. Se uita la el printre lacrimi, iar palma ei s-a strans intr-un pumn. La inceput, il lovea amical peste locul unde isi pozitionase initial mana, dar apoi totul a devenit mai violent. Loviturile mai apasate, mai dese si mai rapide. Colturile gurii n erau ridicate in sus, ci se lateau pe fata ei intr-o grimasa ciudata, inumana. Sunetele ce ieseau din gura ei nu mai erau fericite, ci semanau cu tipete frustrate, triste. Harry era blocat pe ce se intampla si putea doar sa se gandeasca la faptul ca lacrimile ce ii incununau acum chipul nu mai erau sub nicio forma de la rasul macabru care acum cateva secunde umplea cabina de dus.

Locu unde Skyler lovea se inrosire deja. Nu mai era nicio urma de dubiu ca acum plangea. Intr-o miscare violena, piciorul i-a alunecat, iar trupul ei s-a dezechilibrat. In acel moment, Harry s-a rupt din transa lacrimilor care deja se confundau cu apa si a prins-o inainte sa se prabuseasca si sa se raneasca. El o ranise deja destul.

Skyler s-a rupt de langa el nervoasa si a facut un micut pas in spate. Cabina de dus nu ii permitea sa se indeparteze mai mult. A inchis ochii si pentru un moment si-a rugat moartea. Palma ei s-a izbit de geamul cabinei de dus intr-o incercare de a scapa din lumea ireala si dureroasa care s-a creat din doar cateva cuvinte.

- Skyler, a murmurat Harry.

Dar cuvintele sale au spulberat orice speranta pe care o avea fata ca acesta era doar un vis, o gluma proasta. Harry a incercat sa inchida spatiul minuscul dintre ei. Skyler se simtea sufocata.

- Stiu ca nu intelegi totul acum, dar lasa-ma sa-ti explic, a continuat el, cuvintele sale impletindu-se cu murmurul apei.

Fata si-a ridicat privirea spre el.

- Nu indrazni sa vorbesti cu mine! a amenintat ea si cu miscari rapide, a trecut pe langa el si a iesit din cabina de dus.

Pana sa inteleaga Harry ce se intampla, Skyler deja se infasurase intr-un prosop si a parasit baia. Mergea dupa pachetul lui de tigari. Harry a oprit apa si a iesit dupa ea, acoperindu-si partea de jos cu un prosop alb. Skyler deja ii gasise pantalonii unde avea tigarile si bricheta. Pana cand Harry a ajuns la haine, Skyler deja fuma cu geamul din bucatarie deschis, facand pasi circulari, neobositi, repetitivi, parca schiopatand.

- Skyler! a strigat Harry, aungand acum in pragul usii de la bucatarie.

S-a oprit. Nu putea sa se mai apropie. Zidurile ridicate de fata erau inarmate cu arcasi, gata sa rapuna orice venea prea aproape, deja patate cu sangele unei batalii abia incepute. Si peste ele, steagurile unei morti sigure. A cui moarte? Nu stiu.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum