Capitolul 8

34.1K 1K 411
                                    

"Please, father, put the bottle down for the love of a daughter!" - Demi Lovato, "For the love of a daughter"

SKYLER'S POV

Ochii mi s-au deschis cand am simtit o apasare pe obrazul meu stang. Am incercat sa o ignor de primele trei dati, dar apoi a devenit enervanta ca naiba. Eram gata sa tip la Chris pentru ca ma trezeste mereu, dar m-am oprit socata cand l-am vazut pe Harry, impungandu-mi obrazul cu degetul. Cum ajunsesem aici, in camera asta straina? De ce eram cu Harry? Si ce naiba s-a intamplat seara trecuta? Imi amintesc totul clar pana la momentul cand Harry si Jenny s-au dus in dulap. Ah, ce moment minunat.

-          Ce tot faci? ma rastesc nervoasa.

Aveam o durere de cap persistenta ca si cum cineva ma ciocanea cu un ciocan neincetat. Ma durea stomacul, iar gatul imi era ragusit.

-          Stiai ca vorbesti in somn? a intrebat el amuzat.

-          Ce? Nu asta te-am intrebat!

-          Stii, erai mai draguta cand dormeai! a spus el si si-a dat ochii peste cap.

-          Harry, unde sunt? am intrebat.

Priveam camera destul de mare. Avea un pat chiar in mijloc, lipit de perete cu tablia de la cap, niste dulapuri pe peretele drept si o usa care ducea spre baie pe peretele stang. In fata mea era un birou cu hartii imprastiate pe el si un scaun negru.

-          Esti la mine, a raspuns simplu.

Amandoi stateam turceste, iar el parea foarte relaxat. M-am uitat la mine. Aveam doar un tricou negru larg pe mine, probabil a lui Harry.

-          M-ai dezbracat cumva? am tipat ofticata.

-          Ce, voiai sa dormi imbracata?

-          Da! Si voiam sa dorm la mine in pat! Si ce naiba e cu durerea asta din maxilar si din cap?

M-am trantit pe spate. Mi-am dus mainile la fata si am expirat puternic. Ce se intamplase noaptea trecuta? Ce am facut? Mi-am marit ochii. Se putea? Nu!

-          Harry, am facut ceva? am intrebat alarmata.

-          Mai specific.

-          Noi. Noi am facut ceva?

Harry a ras si apoi a intrebat:

-          Chiar credeai ca urma sa profit de tine cand esti beata? Te pot avea oricand, nu trebuie sa fii pilita.

Mi-am dat ochii peste cap. Mainile au urcat la cap si il sprijineau. Cat doamne am baut aseara? Sa recapitulam. Am mers la petrecere, am baut, am jucat adevar  si provocare, Bella a plecat cu Niall. O doamne! Bella! Ce s-a mai intamplat? Bucati amestecate imi veneau in cap. Imi aminteam cand m-am sarutat cu Kyle. Ce era in capul meu? Cumva am ajuns afara. Si ma certam cu Harry, dar nu mai stiu de ce.

-          Harry, de ce ne-am certat aseara? am intrebat confuza.

-          Chiar nu mai stii? a intrebat cumva stupefiat.

-          Daca as sti, nu te-as intreba!

-          Oh, pai bine atunci! Ne-am certat din cauza ca tu erai o idioata care o facea cu toti!

-          Prin toti te referi la Kyle? Si esti cumva gelos? am intrebat si am ranjit instantaneu. Dar el doar a clatinat din cap ca si cum era natural si mi-a raspuns cu nonsalanta.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum