Capitolul 56

9.1K 530 72
                                    


  "Bang, bang - that awful sound." - "Shot Me Down" by David Guetta ft. Skylar Grey 

SKYLER'S POV

- Iisuse Christoase, Harry! am injurat sub respiratia mea.

Era sase dimineata, iar el statea la masa din bucatarie cu o scrumiera aproape goala in fata si o tigata stinsa intre degete, iar capul ii era rezemat de brate, cu carliontii dezordonari in sus.

De aproape o luna de cand conflictul dintre noi s-a incheiat, el sta foarte tarziu cu baietii la munca, intorcandu-se aproape de momentul cand eu trebuie sa plec la facultate. Probleme intre mine si el nu mai erau, in schimb, cele exterioare ne ingropau pe amandoi. Harry cu munca lui, iar eu cu ale mele. Incepeam ca eu si fratii mei sa nu fim capabili sa platim sederea mamei in acea institutie de boli mentale. Problema era ca tata nu punea niciun ban, deoarece trebuia sa isi intretina parasuta blonda, iar eu, Chris si Amanda ne imparteam putinul castigat intre mama si nevoile noastre. Nu il las pe Harry sa plateasca pentru sederea mamei, desi s-a oferit de atatea ori. Vreau sa fac asta singura, vreau sa fac asta pentru ea.

M-am apropiat de corpul lui Harry si am vazut ceva pe masa. Le-am luat si am vazut ca erau facturi. Stomacul mi s-a strans. Stiam – adica am tras cu urechea – de la o conversatie de-a lui Harry cu baietii ca nu au mai furat asa cum furau pe vremuri din cauza ca erau foarte prinsi cu Axel si nu voiau sa ridice semen de alarma. Banuiesc ca nici ei nu stateau bine cu banii.

Mi-am asezat mana pe spatele lui Harry, miscand-o in susul si in josul coloanei, incercand sa il trezesc, dar fara rezultat. Am inceput sa il strig pe nume, dar dormea prea adanc. M-am asezat in genunchi si i-am ridicat carliontii de pe fata, dar nu am vazut prea mult din fata lui frumoasa. Totusi, am sarutat portiunea acea infima de piele pe care am descoperit-o, facandu-l sa geama adormit.

- Harry, ai adormit in bucatarie, am spus incet.

El a mai murmurat ceva, dar nu am inteles ce.

- Macar du-te in pat, am spus la fel de incet. Hai sa te ajut.

El a inspirat profund si apoi si-a ridicat capul, clipind repede. S-a ridicat, impingand scaunul. Statura lui uriasa m-a facut sa par stinghera in picioarele goale si tricoul lui gri invechit. Bratele lui m-au imbratisat, iar buzele m-au sarutat pe crestet. Mi-am lasat mana in jurul spatelui sau si am mers impreuna spre dormitor. L-am intrebat daca e in regula, dar el doar a dat din cap. Se vedea pe el ca era terminat. Dormitorul era inca scufundat in intuneric. Harry s-a trantit pe pat fara niciun alt cuvant.

- Harry, o sa iti botesti hainele si mai tare! l-am certat eu, dar el doar a marait, fara sa reactioneze.

Grozav. Am mers spre pat si am ncercat sa il conving sa se ridice sa se schimbe, dar nu am reusit, asa ca mainile mele i-au desfacut nasturele si fermoarul blugilor, tragand de ei ca sa ii scot. Harry a inceput sa rada, dar nu l-am bagat in seama.

- Poti macar sa te ridici in fund sa iti dai jos tricoul? am intrebat cu un oftat.

- As prefer sa il rupi tu cu dintii, a raspuns el cu vocea aceea ragusita ce ma innebunea.

Bratele lui m-au tras peste el, facandu-ma sa chitai. Am inceput sa rad cand el s-a rostogolit peste mine. Buzele lui mi-au atacat gatul, mistuindu-mi corpul de placere.

- Harry, nu am timp, intarzii la ore! am protestat.

- Atunci trebuie sa fiu rapid.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum