No object is mysterious. The mystery is your eye. - Elizabeth Bowen
M-am trezit in bratele lui, obrazul fiindu-mi presat de pieptul sau. Am mormait adormita si m-am uitat la ceasul care indica sapte dimineata. Am oftat si m-am ridicat lenesa. El dormea pe spate linistit si pieptul dezgolit i se ridica ritmic. Am mers la baie si m-am pregatit, schimbandu-ma in niste pantaloni scurti si un tricou mulat. Plecarea era la ora noua, iar eu nu imi facusem bagajul. M-am asezat pe pat, unde Harry inca dormea. Pielea pieptului si cea de pe brate era marcata cu tatuaje negre. Degetul meu a conturat cateva dintre ele. Pareau asa aleatorii si fara sens. Doar un semn permanent pe pielea ta. Oare insemnau ceva pentru el. Erau unele care mi-au atras atentia. Unul era scris cu litere inclinate si mici pe interiorul bratului sau, aproape de umar “won’t stop ‘till we surrender”. Mai jos avea scris “I can’t change” la fel de frumos. Avea tot felul de desene pe piele, imprastiate si care pentru mine nu aveau o ordine. In partea stanga, jos, chiar deasupra pantalonului, se vedea o cicatrice. Deasupra ei, erau tatuate micut trei nume: Marie, Daniel, Axel. Ce naiba? Numele de pe inelele sale erau Marie si Daniel. Dar Axel? Cine naiba mai era si Axel? Harry a oftat profund is am vazut cum incepea sa se trezeasca. Nu urma sa spun nimic. Nu mai voiam ca el sa o ia razna inca odata.
Si-a deschis ochii somnoros si si-a intins bratele, muschii lui contractandu-se. S-a uitat spre mine si un zambet viclean i-a aparut pe fata. Eu doar l-am privit . Culoarea pe care ochii sai o aveau dimineata era cea a unei frunze luminate de soare. Buzele lui usor crapate erau frumos ridicate si gropitele ii margineau colturile gurii. Nu e de mirare ca a avut asa de multe fete dupa el. Corpul sau, chipul, atitudinea, cuvintele si misterul care il invaluiau… parca era luat dintr-o carte. Pacat ca eu nu vreau nimic din toate astea.
M-a ridicat si am inceput sa imi fac bagajul. Am aruncat in geanta hainele neimpaturite, in graba. L-am vazut cu coada ochiului cand s-a ridicat din pat si s-a intins, oftand. S-a asezat langa mine, pe podea. Si-a intins mana spre geanta mea in care inca puneam lucruri si a scos de acolo lenjeria mea intima neagra si a fluturat-o pe degetul aratator. Mi-am dat ochii peste cap enervata si i-am luat-o din mana repede. Dar bineinteles, ca el nu s-a lasat. A mai cotrobait prin bagaj si, de data asta, a scos sutienul meu negru, rasturnandu-mi jumatate de haine.
- Harry! am zis nervoasa.
- As vrea sa te vad in el! a spus el cu o voce ragusita care a reverberat in toata camera.
- As vrea sa te arunc de la etaj, dar aparent nu primim intotdeauna ce vrem! Vorbeste cu Mos Craciun, vezi ce spune si el! am zis sarcastica, intinzandu-ma sa i-l iau din mana, dar el s-a tras.
- Ce-ar fi sa fii tu craciunita mea? Oricum nu mai e mult pana atunci! a spus el, cu aceeasi voce ragusita, si s-a apropiat de buzele mele, dar l-am impins, reusind sa apuc sutienul si sa il arunc in bagaj.
- Cineva nu s-a trezit bine astazi! a zis el usor enervat. Ai fi preferat sa te trezesti olanga Dave?
- Mai taci, Harry! am raspuns nervoasa si am tras fermoarul gentii mele.
- Nu e vina mea ca astazi te comporti ca o curva irascibila!
- Ba e vina ta pentru ca nu m-as comporta asa daca un curcan mitocan ca si tine nu m-ar calca si pe ultimul nerv! m-am rastit inapoi.
El m-a privit serios, dar apoi a izbucnit in ras.
- Tocmai te-am insultat si tu razi! am zis confuza privind cat de bine se distra. Ce? am intrebat confuza. De ce razi?
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...