"You know how advice is. You only want it if it agrees with what you wanted to do anyway." - John Steinbeck
HARRY'S POV
Am intrat inapoi in apartament, gata sa sparg ceva. Micuta sarada a lui Skyler a facut-o pe Aruni sa se intoarca in biblioteca si sa isi schimbe total programul. Daca ea ii raporta lui Axel, acum probabil ca am pierdut orice fir rosu pana la el pentru ceva timp.
Am deschis usa, trantind-o in urma mea. Eram plini de nervi. Axel e aproape, Skyler imi distruge o operatiune, Christopher ii da tarcoale ca un cretin, Niall vrea sa cultive orez si iubire cu Bella, Perrie s-a urcat in capul lui Zayn, Louis si Liam se cearta in permanenta, iar Rachel si Wendy nu imi sunt de folos cand isi sug reciproc fetele. Mi-as fi dorit ca Skyler sa nu fie aici, dar este si sigur va spune ceva ce ma va face sa ma enervez.
Luminile sunt aprinse in sufragerie si in bucatarie. Imi las haina si privesc spre bucatarie. Pe jos e sticla imprastiata si urme de sange. Pe blat am numarat rapid trei sticle de bere goale. Ma incord imediat si ma duc spre sufragerie. Acolo o vad pe Skyler asezata pe jos si sprijinita de canapea. Langa ea este o sticla de vin aproape terminata, o cutie de cereale rasturnata si o farfurie plina de scrum si chistoace. In mana ei atarna telefonul care lumineaza slab. Ma duc mai aproape de ea si vad ca s-a taiat la picior, cioburi fiind inca in pielea ei fina. Mirosea a bautura si fum puternic, iar singurul lucru care imi trecea mie prin cap era ce dracu' s-a intamplat.
Telefonul ei a bazait si eu i l-am luat usor din mana. Vorbea cu Dave. Bineinteles ca vorbea cu nenorocitul de Dave. E la naiba in praznic, iar ei inca sunt prieteni. Nu imi pasa ca el e cu Nina, stiu cum se uita la Skyler, stiu ce poate face ea si stiu ce poate face un tip pentru ea. Povestesc despre cum o sa vina el in vizita in cateva zile si cat de roz e viata lor. Ma incrunt cand vad ca Dave intreaba daca inca e impreuna cu mine, iar ea ii spune ca da. O intreaba daca totul e normal, iar ea i-a raspuns – si citez – "cat de normale pot fi lucrurile cu Harry". Ce dracu' vrea sa insemne asta? Apoi povestesc despre el si apoi despre ce o sa faca atunci cand el o sa ajunga.
Ochii mei citesc mai departe. Stiu ca Skyler nu ar fi de acord, dar e beata in casa mea, deci cred ca macar atata pot si eu sa fac. Aflu ca s-a certat cu mama ei care crede ca sunt o influenta proasta. Aparent si Dave crede asta. Si eu cred asta, dar cine dracu' se cred ei sa o spuna cu voce tare? Skyler e destul de mare sa hotarasca cine e bun pentru ea si cine nu, iar eu, oricat de rau as parea, ii vreau numai binele, atata timp cat ea e langa mine. O sa ii fie bine cat e langa mine.
"Chiar il placi pe Harry, nu?" intreaba Dave, iar eu imi dau ochii peste cap.
"Da, chiar il plac."
"Dar nu merita. Mi se pare ca esti mult peste ce poate el." Omul asta trebuie batut.
"Mie exact invers. Mi se pare ca toata treaba asta e un vis si ca Harry o sa se ridice si o sa plece din clipa in clipa."
"Si asta ar fi rau?"
"Haha, ce amuzant."
"Inteleg ce spui, nu am vrut sa te supar. Vreau doar sa am grija de tine." Si vrei sa i-o si tragi, nu?
"Stiu. Apreciez. :)"
Bella i-a mai scris, spunandu-i ca s-a impacat cu Niall, dar nu ma intereseaza toata drama lor, asa ca sar peste. Are cateva mesaje de la fratii ei care ii spun ca mama ei a luat-o razna, dar nu pare sa ii pese. In rest, nimic interesant.
Ma uit la ea si ma intreb daca chiar sunt asa rau pentru ea. Ma simt dezgustat de mine ca am adus-o pana la o betie si o farfurie plina cu resturi de tigara in doar cateva ore. Nu imi dau seama daca a plans sau nu, dar prefer sa cred ca nu a facut-o. Ma uit din nou la piciorul ei ranit si imi vine sa tip la ea. Cum de nu si-a dat seama ca sangereaza? Sau nu i-a pasat? M-am ridicat, mergand in baie sa iau ce trebuie pentru a-i curata rana. In proces, imi dau jos tricoul care ma sufoca si il arunc pe podea.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...