Pentru o citire mai buna, va rog, ascultati piesa "Golden" by Zayn.
"It goes and it's golden like sands of time. I hope you'll still be fine. The choices we make change the path that we take, but I know that somewhere out there there's a path that we chose, there's a life that we share, there's a love and it grows." - "Golden" by Zayn
"Your timing was so wrong, but nothing's gonna hurt me with my eyes shut, I can see through them, I will not use them." - "Eyes shut" by Years&Years
"Are you gonna hurt, are you gonna burn, gonna answer me? I want more. I want you to stay and if I try my hardest, would you look my way?" - "Memo" by Years&Years
ZAYN'S POV
Daca am invatat un lucru de la viata de care sunt sigur, acela e ca sa fii impuscat in cap doare ca dracu' de tare doar pentru o secunda. Apoi lesini si ultimul lucru pe care il vezi ar fi bine sa fie ceva al dracului de special, deoarece va fi, cu adevarat, ultimul.
Ultimul lucru pe care eu l-am vazut a fost mana mea proprie. Nu asa special.
Prima data cand chiar am devenit constient de mine si de puterea pe care mainile mele o au a fost la sase ani. Pe strada noastra era un bataus care voia sa imi ia bicicleta. Pe atunci, asta era tot ce avem: bicicleta. Nu era tocmai a mea, era a familiei mele, iar eu nici nu ajungeam bine la pedale, dar era importanta pentru noi toti. Nu aveam masina si sa dam banii pe un bilet de autobuz nu era tocmai o prioritate, asa ca bicicleta era cel mai usor mod sa ne deplasam.
Oricum, batausul asta cretin voia sa mi-o ia ca sa o duca tatalui sau care detinea depozitul de fiare vechi. Chiar daca bicicleta nu era in cele mai bune conditii, nu urma sa il las sa ii spuna fier vechi sau ma mult, sa o ia. Imi amintesc perfect cum m-a oprit pe strada si m-a facut sa ma dau jos de pe ea. Mai avea inca un prieten cu el. A inceput sa ma ameninte. Credeam ca o sa scap daca nu ii spun nimic sau urma sa vina fratele sau tatal meu si sa ma salveze. Cand fatalaul a pus mana pe ghidon, am stiut ca nimeni nu urma sa ma apere si m-am hotarat sa o fac singur. Fara sa gandesc, pumnul meu l-a lovit pe ratatul ala exact in nas. Am vazut sange si pot spune ca m-am simtit destul de mandru de mine pana cand prietenul idiotului ala m-a doborat la pamant.
Tot atunci am invatat ce gus are sangele. Mi-am luat o bataie sanatoasa si am pierdut bicicleta. Nu am mai recuperat-o. Cand am ajuns acasa, toti au inceput sa ma aplaude cand le-am spus ca am lovit un pusti pana la sange, dar cand au aflat ca am pierdut bicicleta, a fost vai de mine. Mi-am luat inca o bataie, o bataie pe care ei o numeau "de intarire". Am realizat atunci ca nu imi place sa pierd si mi-am impus sa nu o mai fac niciodata. Rusinea pe care am simtit-o, durerea din incheieturile degetelor, totul la sase ani.
*
Nu pot spune ca spiritul meu s-a ridicat din corp si ca am vazut totul in jurul meu. La dracu', nici nu am idee ce s-a intamplat dupa. Era ca si cum adormisem, iar cand m-am trezit, eram constient ca nu murisem. Singurul inconvenient era durerea de cap si faptul ca nu imi puteam misca corpul. Nici ochii nu ii puteam deschide. Eram cumva constient ca situatia era de cacat. Dar oricum, nu stiu ce s-a intamplat de la ultima imagine cu mana mea si starea asta in care sunt treaz, dar imobil.
Toate astea ma faceau sa ma gandesc la familia mea. Tata si mama au ajuns sa se cunoasca in cel mai stupid mod cu putinta: el era dealer, iar ea cumparatoare, iar dupa putin timp, mama a ramas insarcinata cu sora mea mai mare. Ea si tata si-au luat un apartament de rahat intr-un cartier sarac. Traiam din drogurile lui tata si slujba mamei de casiera la un magazin micut. Dupa ce mama se intorcea de la munca, ea si tata se drogau, de fata cu noi, cu orice prindeau. Faceau cele mai idioate lucruri cand erau drogati: se jucau cu pistolul tatalui meu, tragand dupa chestii imaginare prin casa, stateau ca niste legume – momente in care nu stiam daca mai sun vii sau nu – radeau si faceau chestii tampite, ne bateau sau ajungeau sa si-o traga exact pe canapeaua din sufragerie. Nu stiu daca erau prea drogati sau prea saraci, dar niciodata nu aveau un prezervativ si asa au ajuns sa aiba prea multi copii de care oricum nu puteau sa aiba grija.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...