"A simple "hello" could lead to a million things."
M-am trezit, dar era seara. Eram in patul lui Harry, in acelasi tricou negru, dar fara pantaloni. La naiba cu el. M-am intors ca sa ma uit la bandajul de pe abdomenul meu. Durea ca naiba. M-am ridicat si am mers in bucataria lui, luand o aspirina. De data asta, am avut grija sa nu mai dau de o arma.
Cand m-am intors, Harry dormea pe spate, o mana sub capul sau si cealalta asezata pe abdomen. Pieptul i se ridica ritmic, iar genele lungi ii umbreau obrajii. Cine stie ce s-a intampat cat am dormit? M-am aplecat langa el si buzele mele i-au sarutat obrazul, mergand apoi la buzele lui. Am stat acolo pana l-am simtit ca ma saruta inapoi. Un geamat i-a scapat cand ne-am indepartat, iar mana lui de pe abdomen mi-a cuprins obrazul.
- Grozava trezire, iubito, a murmurat cu vocea ragusita care imi dadea fiori.
- E totul in regula? am intrebat, inca fiind de-asupra lui.
I-am simtit mainile urcand pe soldurile mele si palmele ferme strangandu-mi fesele usor.
- Acum este, mi-a raspuns cu un zambet scurt, inainte ca buzele sale sa le prinda pe ale mele intr-un sarut pasional.
Cand degetele lui au inceput sa se joace cu elasticul lenjeriei mele, m-am indepartat. Mi-a aruncat o privire confuza. Am incercat sa ii arat un zambet linistitor, dar a ramas la fel de incurcat.
- Sunt obosita, i-am raspuns.
El a incercat sa isi tine frustrarea pentru el, dar a dat, totusi, intelegator din cap. M-am asezat langa el, spatele meu lipit de pieptul sau si inconjurata de mana lui mare. Nu stiu ce era cu mine, dar ma simteam departe de Harry si de mine. Poate ca voiam sa fiu departe de toata mizeria asta, dar nu ma puteam separa de el. Niciodata nu am facut ceva mai dureros decat sa stau cu ochii deschisi in timp ce degetul sau trasa linii imaginare peste materialul tricoului pana a adormit.
*
Eram gata si tocurile mele faceau un pacanit pe podeaua camerei mele. Bella ma sunase de zece minute sa imi spuna ca porneste de acasa cu Niall. Unde era Harry? Urma sa ma lase asa? Nu se putea, trebuia sa vina.
M-am privit in oglinda. Rochia neagra cu flori de un roz pal, tocurile nud si parul facut bucle, aratam gata de bal. Ochii mi-au cazut asupra pozei cu mine si Harry. El imbracat frumos si eu cu zambetul pana la urechi, totul parea asa frumos. Voiam sa fie asa si acum.
L-am auzit pe Chris strigandu-ma de jos. Am luat o gura de aer si am iesit pe usa. In timp ce coboram scarile, auzeam cum Amanda chitaia fara incetare. Cand m-a vazut, zambetul i sa- latit si mai tare si a aplaudat scurt. Am ras usor si l-am privit pe Harry care statea in sufragerie, langa Chris. Avea o camasa neagra desfacuta la primii nasturi, un sacou care parfea scum psi niste blugi mulati. Am zambit admirativ.
- Ne vedem maine atunci, am spus inainte sa ies din casa, iar fratii mei au aprobat.
Usa s-a inchis in urma noastra si imediat, Harry a pasit in fata mea, oprindu-ma si sarutandu-ma. Am zambit in sarut, lucru care l-a facut sa rada. Am inaintat spre masina lui si mi-a deschis portiera ca un domn. Ma amuza teribil cat de elegant putea sa fie. Era ca un print. Unul intunecat.
- Arati foarte bine! a spus, pornind masina.
- As putea sa spun acelasi lucru despre tine, domnule Styles! l-am tachinat eu, iar el a ras.
Tot drumul am vorbit despre balul ce urma sa fie. Ultimul banchet impreuna la aceasta scoala. Nu imi parea rau ca se va termina. Bella urma sa vina tot la NYU si Harry, aparent, nu facea facultate. Oricat m-as fi certat cu el, era fixat pe un lucru. Nu mi-a dat niciodata un motiv pentru care nuy voia sa mearga mai departe cu invatatura. Singurii de care imi parea rau erau Dave si Nina care plecau in Philadelphia si Chicago. Nu stiu cum va putea continua relatia lor. Daca cineva m-ar pune sa ma separ de Harry, cred ca ar iesi foarte urat.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...