Capitolul 59

10.5K 481 198
                                    




                  

Pentru o citire mai buna, ascultati piesa din descriere "Beautiful Pain" by Eminem ft. Sia
Also, la sfarsitul capitolului anunt. (avem grup de Facebook, yey) Xx

"Cause you've been killed inside, but yet you're still alive." - "Beautiful Pain" by Eminem ft. Sia

HARRY'S POV

Am fost trantit in celula mea de catre garzi. Abia mai puteam respira de la bataia ce am primit-o. A trecut o luna nenorocita de cand sunt aici si nu am scapat o zi fara sa arunc un pumn intr-o parte sau alta. Momentan, eu si Zayn nu am pierdut niciun meci, de aceea suntem inca in viata. Nenorocitul ala facea bani frumosi de pe noi.

-          Credeam ca te-a avut pentru o secunda, a spus Zayn dupa ce gardienii au inchis celula noastra, lasandu-ne singuri.

-          Cand a luat scaunul? am intrebat, stergandu-mi sangele de pe barbie.

-          Nu, atunci cand te-a lovit de grilaj.

Am ras sec. Cred ca mi-am rupt o coasta. Sangele nu se oprea sa imi curga din nas.

-          Am fost norocos cu lanturile alea. A fost un sfarsit rapid pentru el, am murmurat, lasandu-mi capul usor pe spate.

Mainile imi tremurau, dar le tineam stranse in pumni ca Zayn sa nu vada asta. Ma simteam rupt in doua.

-          Toate astea imi fac rau, am murmurat.

M-am intors cu greu, asezandu-ma in patru labe cu fata spre grilajul celulei noastre. Asa bataie nu am mai prins si probabil ca maine o sa am alt meci. Am inceput sa ma rog sa ies intr-un sac din urmatoarea bataie. Skyler era acum ori la doi metri sub pamant, ori in camera ei, dandu-si mortul grav la gandul ca eu as putea fi mort. Mereu ma gandesc la ea cand ma lupt. Ma gandesc ori ca vreau sa scap de aici ca sa o vad sau folosesc toata furia pe care am simtit-o atunci cand am vazut-o impuscata si luata de mine. Ea ma ajuta sa supravietuiesc Iadului asta de cacat.

Totusi, senzatia de greata din corpul meu nu se datora niciunuia din motivele de mai sus. Era un nou nivel de epuizare aici. Am vomitat, iar Zayn a strigat dupa medic. M-a ajutat sa ma indepartez de voma mea intinsa pe podea si m-a sprijinit de peretele opus.

-          Ajutorul e pe drum, a spus Zayn. Unde naibii e doctorul ala? a strigat mai tare.

El m-a ajutat sa trec prin toate astea. Cred ca as fi innebunit daca Zayn nu mi-ar fi spus in fiecare zi ca Skyler e in viata si ca ajutorul e pe drum.

-          Harry, ce dracu' ti se intampla? a marait Zayn, asezandu-se in fata mea. Unde mergi in fiecare dimineata si ce e de te comporti asa?

-          Las-o dracului, Zayn! am amenintat, incercand sa il imping, dar eram prea slabit pentru asta.

-          La naiba, Harry, suntem in cacatul asta impreuna si nu te pot proteja daca nu stiu ce e cu tine!

-          Nu am nevoie de protectia ta de cacat! am amenintat eu, trimitandu-i cutite cu privirea.

-          Ba da, ai! a strigat el, lovindu-ma de perete.

Mi-am inclestat maxilarul la maxim, incercand sa imi adun fortele ramase ca sa il lovesc, dar m-am oprit. Avea dreptate. Nu mai puteam, am obosit. Auzeam pasi si stiam ca vin pentru mine. L-am privit pe Zayn si i-am spus:

-          S-a intors.

Si a inteles din prima.

SKYLER'S POV

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum