Capitolul 68

5.3K 415 114
                                    

"Acting is everybody's favorite second job." - Jack Nicholson

- La naiba, am zis. Nu imi dau seama ce e oras si ce e periferie! am zis, privind dezorientata in jur.

Dupa ore de condus si un somn de doua ceasuri, am ajuns de dimineata la oraselul pe care il cautam. Oraselul unde se presupunea ca se ascund baietii. Unde a fugit Harry.

- Atunci cred ca va trebui sa cautam peste tot, orice casuta din lemn vopsita in alb cu o gaura in acoperis! a raspuns Bella, continuand sa invarta de volan si sa priveasca in jur atenta.

- Am vazut un magazin mai in spate, probabil ca mergem bine, ne indepartam de civilizatie. Trebuie sa vedem si ceva camp, deci poate fi si in distanta—

Bella a pus o frana brusca, facandu-ma sa ma duc cu tot corpul in fata. M-am uitat in jur nedumerita. Bella se uita in stanga ei, stand acum nemiscata. M-am aplecat ca sa privesc dupa ea.

- Skyler, spune-mi ca aia e o gaura in acoperis, a murmurat ea.

Aproape ca m-am intins peste ea cand inima mi-a coborat in stomac. Ne-am privit pentru cateva secunde in plus, dupa care am coborat din masina. Vedeam spatele unei case de un alb murdar, iar in acoperisul ei, o gaura destul de mare. Bella deja era cu doi pasi in fata mea.

- Stai! am zis eu. Trebuie sa fim precaute! Poate ne vad si pleaca sau poate sunt alti dubiosi pe aici.

Ochii ei s-au miscat frenetic in toate partile, procesand ce tocmai i-am zis. Corpurile noastre s-au lasat mai jos si am mers aplecate de spate, cat de repede si silentios am putut. Priveam in toate partile dupa oricine sau orice. In departare se mai zarea o casa.

Cand am ajuns langa casa, ne-am lipit amandoua spatele de lemnul vechi care se simtea usor umed la atingere. Palma mea a pipait nesigura suprafata si am clipit de cateva ori, parca asteptand sa ma trezesc. Nu era un vis, dar s-ar putea sa fie un cosmar. Inca aplecate ne-am miscat pana la cea mai apropiata fereastra, dar asta nu ne-a ajutat. Avea draperii groase si negre agatate.

- Deci ce facem a soptit Bella. Intram prin fata?

- Nu! Nu intram prin fata, am protestat eu.

Am stat putin sa ma gandesc in timp ce studiam geamul. Era o mica despartitura intre geam si pervaz, nu destul cat sa imi intre degetul mic.

- Nu ai un cutit sau o ranga in masina? am intrebat.

- Sigur, pentru ca violenta imi e atat de caracteristica! a raspuns Bella sarcastica.

- Ne trebuie ceva puternic pe care il putem baga in spatiul asta ca sa deschidem geamul.

M-am uitat in jur. Bella a dat din maini agitata si a luat de jos un lemn lung si destul de subtire.

- Nu stiu daca va tine, am murmurat, fortand lemnul in micul spatiu.

Cand a intrat cat de cat, m-am apasat pe el, avand grija sa nu il rup. Fereastra abia daca se misca. Mi-am schimbat pozitia si am incercat din nou si din nou si din nou pana lemnul s-a rupt in palmele mele. Am scancit de la aschiile care mi s-au infipt in mana.

- La dracu'! a strigat Bella. Nu merge asa.

- Shhhh! am sasait-o eu.

- Pe naiba, Skyler! Sunt satula de asta!

A facut cativa pasi in directia opusa mie doar ca sa ridice de jos un bolovan.

- Ce faci, Bella? Nu, nu, nu, nu!

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum