"So you break the door, you break my heart, you ruined me again. And the passing trucks and the loaded guns never could fix anything." - "Marlboro Lights", Natalia Kills. (iubesc piesa asta) Xx
- Dar, mama, imi este rau! am spus, tinandu-ma de stomac cu mainile.
- Uite, ia medicamentul asta si mergi la scoala! Daca nu te simti bine, vii acasa, in regula? a zis ea, punandu-mi o pastila alba pe masa.
- Ametesc foarte tare, am zis strangand din ochi.
- Iubito, nu are cine sa ramana cu tine si stii ca nu e bine sa lipsesti acum de la scoala. Vin examenele finale! a zis, luandu-si haina pe ea si geanta pe umar.
- Imi e asa frig! am insistat, facandu-ma mica.
- Nu ai febra! a zis dupa ce a pus mana pe fruntea mea. Suna-ma de la scoala! a zis inainte sa iasa pe usa.
Grozav! Planul meu nu a tinut. Voiam sa ma prefac bolnava ca sa nu merg la scoala, dar mama nu a muscat momeala. Acum eram in intarziere si trebuia sa dau ochii cu Harry. Tot weekend-ul m-am simtit paranoica. Ca si cum Harry urma sa sara dintr-un dulap si sa ma sperie, dar nu s-a intamplat nimic. Nu m-a sunat si nici nu a incercat sa ma vada.
Stiam ca nu urma sa ma omoare, dar inca imi era frica. Imi aminteam felul cum mi-a vorbit si atingerile lui reci. Erau intiparite pe pielea mea. Si da, imi era frica de el. Nu urma sa faca asta sa treaca. Imi era frica si de numele lui. Imi era frica de baieti. Am incercat sa o sun pe Bella, dar nu mi-a raspuns tot weekend-ul la telefon. Cand am fost la ea acasa, mama ei mi-a spus ca a plecat cu Niall – sau “ursuletul ala blond si frumos” cum i-a spus ea. Urma sa o omor pentru asta fiindca nu mi-a spus nimic. Si unde au mers nu aveau semnal la telefon?
Asa ca am mers pe scari si m-am imbracat repede cu un hanorac si niste blugi. Nu voiam sa atrag atentia si afara era frig. Eram gata sa ies cand am auzit pe cineva batand la usa. Sangele mi-a inghetat literalmente. Mainile mi-au devenit reci si pieptul greu. M-am dus spre usa in varful degetelor si m-am uitat pe vizor. Dave. Am deschis usa usurata si l-am imbratisat repede.
- Asta e un salut neasteptat! a zis eu cu un zambet.
- Gata sa mergem? am intrebat, inchizand usa dupa mine.
- Da, dar trebuie sa ne grebim sau o sa intarziem.
- Stiu eu o scurtatura, am zis.
Scurtatura pe naiba. Am mintit. Era de fapt un ocol, dar ne tinea departe de drumurile principale pe care Harry ar fi putut merge. Am pornit in pas alert. Am povestit pe drum, lucru care mi-a mai luat gandul de la cele intamplate. Am ajuns la scoala cand se sunase de intrare si am multumit cerului. Mi-am ridicat mai bine ghiozdanul pe umar si am inceput sa ma uit nelinistita prin curte.
- Esti in regula? a intrebat Dave cand a vazut starea mea de agitatie.
- Da, doar ca nu vreau sa dau ochii cu cineva, am raspuns repede.
- Cu cine?
- Ai literatura, nu? am intrebat, schimband subiectul.
El a dat din cap si am mers amandoi spre usile liceului. Mi-am intors capul si i-am vazut in coltul suprem pe baieti si pe Bella. M-am incruntat, dar nu m-am oprit. Privirea lui Harry a cazut peste mine. Ochii nostri s-au intalnit fiind ca doi ghetari. Buzele lui s-au tuguit, trimitandu-mi o bezea in aer si apoi un zambet siret. Mi-am dat ochii peste cap si am pus mana pe incheietura lui Dave, tragandu-l mai repede dupa mine. Am urcat impreuna scarile in viteza, ignorandu-i intrebarile.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...