"You think you know someone and then they surprise you." - Pretty Little Liars
Trecusera doua saptamani de cand Harry mi-a spus ca ma iubeste. Axel nu a mai incercat sa ne contacteze nicicum, iar spiritele incepeau sa se linisteasca. Stateam in camera mea cu Harry, ascultand muzica, fara sa facem nimic altceva. Era ceva ce ma facea asa de fericita: statul degeaba cu Harry langa mine.
- Ce ai spune sa mergem la Long Branch Beach cu baietii si fetele din nou? a intrebat Harry brusc, mana lui oprindu-se din a mai desena linii pe spatele meu.
- Cu baietii si fetele? Adica Jenny si Steve? am spus ironica, amintindu-mi de ce s-a intamplat cand am fost acolo ultima data.
- Si cu Finn. Nu uita de Finn.
- Cum as putea sa uit? Numai la el ma gandesc.
- Si eu ce sunt atunci? a continuat Harry jocul, coborandu-se usor ca sa ajunga in dreptul fetei mele.
- Amantul, am raspuns cu un mic zambet.
- Atunci suntem chit. Si tu esti amanta mea, a zis, apropriindu-se usor de buzele mele.
- Da? Pe cine inseli cu mine?
- Pe Finn.
Am inceput sa rad, dar am fost intrerupta de sarutul sau dulce care m-a coplesit imediat.
- Harry, mama mea e la parter, am murmurat, oprind sarutul.
- Cheam-o si pe ea, a zis el, sarutandu-mi gatul si desfacandu-mi nasturele de la blugi.
L-am impins de pe mine si l-am privit dezgustata, lucru ce l-a facut sa rada.
- Trebuie sa plec oricum. Tu vorbeste cu mama ta, a spus, venind langa mine si sarutandu-mi fugitiv fruntea si apoi buzele.
Am coborat cu el, privindu-l cum iese si se urca in masina lui neagra cu frane rosii. Iubeam masina aia.
- Iubito, ce faci acolo? am auzit vocea mamei care m-a trezit din transa.
- Nimic, Harry a plecat. Mama, ma intrebam... prietenii mei merg weekend-ul asta la Long Branch Beach si vreau si eu sa merg.
- Prietenii tai au nume? a intrebat mama, scuturand pernele de pe canapeaua din sufragerie.
- Bella, Perrie, Wendy, Rachel, Harry si prietenii lui.
- Stii ca nu imi place sa iti petreci timpul cu ei, Skyler! Nu sunt de nivelul tau.
- De nivelul meu? am intrebat, simtind cum palmele mi se strang in pumni.
- Au tatuaje si par violenti. Tu si Bella ati terminat liceul si ati aplicat la scoli de prestigiu, sunteti eleve silitoare si nici nu ar trebui sa va petreceti timpul cu adolescentii astia care beau si fumeaza.
- E doar un weekend, mama! Nici nu ii cunosti!
- Imi e destula o singura privire si ii citesc pe toti!
- L-ai citit si pe Harry? Harry care imi lua apararea de Craciun si care m-a sprijinit mereu?
- Harry care te face sa plangi si sa imi vorbesti pe tonul asta arogant! De cand esti cu el, mergi in localuri in care se bea si se fumeaza, mergi la petreceri si nu mai treci pe acasa!
- Acasa? Si ce sa fac acasa? Sa ma uit la pereti si la dulapurile goale pe care tata le-a lasat? Sau sa imi lovesc capul de masuta de cafea, poate asa o sa retraiesc momentele cand tata se imbata. Si ai tupeul sa zici de prietenii mei!
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...