Pentru o citire mai buna, ascultati piesa din descriere "Right Now" de la One Direction. <3 Xx
"All of the lights will lead into the night with me. And I know these scars will bleed, but both of our hearts believe that all of these stars will guide us home." - "All of the stars" , Ed Sheeran.
- Nu poti sa nu vii la scoala, Harry! am spus cand am coborat din masina lui.
- Ah, da? Ce tocmai am facut azi? a intrebat ironic, dandu-si ochii peste cap.
Eram in fata blocului sau si vorbeam despee faptul ca el chiar nu apare la scoala. Nu stiu cum vrea sa treaca anul.
- Si ce o sa faci cu examenele, Harry? Nu o sa le dai? Nu vrei sa ajungi la o facultate?
- Nu imi trebuie o facultate sa demonstrez ca sunt destept, a raspuns incruntat.
- Dar nu asta face o facultate! O facultate te pregateste pentru un loc de munca!
- Subiect incheiat, Skyler!
- Nu poti sa hotarasti tu asta!
- Gata!
Mi-am dat ochii peste cap si m-am bosumflat. Nu putea sa imi faca asa ceva. Nu putea sa se comporte ca si cum eu as fi mai jos decat el. Trecuse o zi de la prima mea partida de sex. Eram in regula, desi cateodata ma mai durea. Harry inca nu a facut nimic ce sa ma faca sa suspectez ca vrea sa plece. Stau ca pe ghimpi, gandindu-ma in continuu la ce se va intampla daca se plictiseste de mine.
Am stat in liniste pana a deschis usa apartamentului sau. Am intrat si mi-am lasat bagajul langa usa. Telefonul meu a sunat.
- Da? am intrebat in timp ce imi scoteam pantofii.
- Buna, Skyler! am auzit vocea mamei.
- Buna, mama! Totul in regula?
- Da, totul e bine. Am sunat sa vad ce faceti voi! a spus ea.
Harry mi-a facut semn ca merge pana in dormitor, iar eu am aprobat din cap.
- Suntem bine, ne descurcam! Am venit pana la Bella. Cand ajungi acasa?
- Probabil ca mai trebuie sa stau vreo trei zile. Clientii astia sunt prea multi si nehotarati! Asa ceva nu am sa mai fac niciodata! a zis ea si am auzit cat de obosita era.
- Lasa ca o sa treci si peste asta.
- Cum sunt lucrurile prin casa?
- Ha, ar trebui sa pleci mai des! am zis cu un zambet.
Picioarele mele m-au indreptat spre sufragerie. Dar am ramas impietrita. M-am oprit brusc, incruntata, iar pulsul mi-a luat-o la goana.
- Skyler? am auzit vocea mamei.
- Ah, trebuie sa plec! Te sun mai incolo, am zis repede si am inchis telefonul.
Nu putea fi!
- Harry! am strigat, dandu-ma cativa pasi in spate.
- Da? am auzit vocea lui estompata.
- Vino repede!
Il stiam. Il stiam pe baiatul care statea pe canapeaua lui Harry. Era cel pe care l-am vazut in seara cu meciul de baschet! Era cel care m-a intrebat de foc. Singura diferenta era faptul ca acum avea ochi caprui. Cine era? Il stia pe Harry? Imi zambea rautacios si s-a ridicat in picioare dupa ce l-am strigat pe Harry. A venit catre mine, iar eu m-am dat mai in spate, prinzandu-ma de tocul usii. Ce cauta aici?
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...