Capitolul 51

13.7K 657 311
                                    

"Mom, I know I let you down and though you say the days are happy why am I fucked up? You're kicking me out? Why are we always at each other's throats? Especially when dad, he fucked us both, we're in the same fucking boat, you'd think that it'd make us close, but further away it drove us. And, Mom, I know he's not around, but don't you place the blame on me!" - Eminem ft. Nate Ruess, "Headlights"

SKYLER'S POV

Au trecut deja doua saptamani de cand am intrat in spital cu nenorocita de apendicita, iar acum ma simt mai bine, desi inca nu am voie sa fac efort fizic. In alte doua saptamani incepeam facultatea. Bella si Niall au mers impreuna undeva departe din New York doar ei, iar Dave a hotarat sa se concentreze pe locul sau de munca de la cinematograf.

Amanda si Chris au luat-o razna cand au aflat ca am fost operata si m-au certat, deoarece nu i-am sunat imediat ce am ajuns la spital. Situatia dintre mine si mama era inca rece. Nu ne vorbeam, decat strictul necesar, iar singurele discutii mai lungi de doua minute erau certurile in care tipam una la alta si ne aruncam cuvinte grele.

Stateam in pat si simteam cum plictiseala urma sa stoarca si ultimul gram de viata din mine. Nu aveam nimic de facut, iar mama hotarase sa innopteze la o colega de munca. Era abia sapte seara. Am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Harry, sperand ca o sa am mai mult noroc cu el.

- Poti vorbi? am intrebat cand el a raspuns, zambind putin.

Lucrurile chiar erau foarte bune intre mine si Harry acum. Christopher si Axel erau afara din peisaj de mult timp si prezenta lor parea acum sa fie doar un vis urat.

- Mai am putin si imi termin treaba pe ziua de azi. S-a intamplat ceva? a intrebat Harry, vorbind incet.

- Nu, doar ma plictiseam. Ne putem vedea? O sa mor daca mai trebuie sa stau in pat chiar si cinci minute, am mormait eu.

- De aceea se numeste "odihna la pat", trebuie sa fii in pat cand o faci! a spus Harry, dar i-am simtit zambetul amuzat.

- Da, dar nu au spus in patul cui, am subliniat eu, ridicandu-ma in picioare.

Urma sa imi cumpar libertatea de a parasi casa cu aluzii sexuale. Doamne, iarta-ma.

- Incerci sa ma seduce, Skyler? a intrebat Harry amuzat.

- Doar spun ca asa cum stau sub patura asta foarte subtire dezbracata, pot sta si la tine in camera.

- Dezbracata zici?

- Si excitata. Foarte, foarte excitata, am adaugat repede. Acum, ne vedem sau trebuie sa simulez un orgasm prin telefon?

- Nu va mai trebui sa simulezi unul cand pun mana pe tine, iubito, a marait Harry in telefon si am simtit fiori in stomac.

- Pe unde esti? Pot veni la tine.

- Nu, Skyler! Trebuie sa te odihnesti! O sa vin sa te iau eu in zece minute.

Am inchis telefonul, multumita ca am obtinut ce voiam. M-am schimbat repede de pijama si am coborat, asteptandu-l pe Harry. Cand i-am vazut masina, am iesit, mergand leganat si incet. Cand am intrat, mirosul familiar al lui Harry, amestecat cu tutun mi-a inundate simturile. Mirosea a siguranta. Mi-a zambit si a pornit masina, accelerand spre apartamentul lui.

- Cineva e nerabdator sa ajunga acasa, am spus, privind cat de frustrat era cand semaforul se facea rosu exact in fata noastra.

Harry nu respecta regulile de circulatie, dar cand era cu mine era nevoit sa o faca, deoarece altfel il bateam la cap fara sa ma mai opresc.

- Am putea sa intram intr-o parcare si sa ne-o tragem in masina. Asa nu as mai fi nerabdator sa ajung acasa, a subliniat el, aruncandu-mi un zambet pervers.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum