" I belive in payback. Screw Karma! Letting people screw you over is just lazy and uncreative."
Am iesit de la engleza cand am auzit clopotelul. Am multumit cerului, am luat-o pe Bella de brat si am grabit-o afara. Ma simteam incomod cu baietii pe langa mine. Trebuia sa imi revin! Erau doar copii normali si nu meritau sa ii judec asa aspru. Trebuia sa ma linistesc si sa nu mai fiu paranoica.
Ne-am inteles ca dupa ce ne lasam lucrurile in dulapuri, sa ne vedem la intrarea principal ca sa mergem in pauza. Am mers repede si mi-am lasat manualele care nu imi mai trebuiau si mi le-am luat pe celelalte. Era enervant. Scoala asta era foarte mare si avea trei etaje, subsol, cantina, curte si sala de sport. Dulapul meu era la ultimul etaj, pe cand a lui Bella era la primul. Am mers repede pe scarile agglomerate, ferindu-ma de puhoiul de elevi care isi faceau loc cu coatele. Cand am ajuns la intrarea principal, am vazut ca Bella inca nu ajunsese si m-am asezat be o balustrade in timp ce o asteptam. Si atunci, exact ca si in filmele alea cu adolescent, pe usile larg deschise, cei cinci baieti au iesit incolonati cu Harry in fata care chiar atunci isi trecea o mana prin parul buclat. Maioul ii atarna larg pe langa corp , iar blugii mulati ii evidentiau picioarele mai frumoase decat ale mele. Tatuajele de pe brate si unul de pe piept erau vizibile. Si in lumina puternica de sfarsit de vara, pot sa jur ca i-am vazut ochii sclipind in directia mea si ranjind pervers. Au trecut pe langa mine repede, dar nu si-a intors capul dupa mine, desi eu am continuat s ail privesc. Au mers in coltul suprem unde stateau numai cei populari. Adica nu eu. Am privit dupa ei si am tresarit cand am vazut-o pe Jenny acolo. De fiecare data cand o vedeam imi aminteam si retraiam toate senzatiile negative pe care mi le-a dat. Nodul din stomca cand ma ignora, apasarea de pe suflet ca sa nu o supar cu ceva, sentimental de inferioritate si oricat de mult voiam sa am numai amintiri bune cu ea, mereu se rezuma totul la apasarea pe care ea mi-o dadea. Inca aveam momente cand imi era dor de prietena mea si in care nu stiu cum ma pot descurca singura. Mai ales cand o vad razand cu altcineva ma simt uitata si folosita. Ma simt trista. Zvonul umbla ca s-a despartit de Alan pe timpul verii. Macar mi-am dat seama cine imi erau prietenii reali. Am simtit un fel de pumn in stomac cand l-am vazut pe Toby dand mana cu cei noi. Inca il stiam pe Toby. Imi aminteam felul in care si-a batut joc de mine. Si inca isi batea joc. De un an de cand am rupt orice legatura cu Jenny, Toby inca vine din cand in cand si pune sare pe rana. Am urmarit cum toti copiii populari au inceput sa fumeze. Fumatul era interzis in scoala, dar foarte rar vedeai profesori prin curte ca sa te opreasca. Chiar si Harry, Zayn si Niall fumau. De Toby, Liam si Louis stiam, dar de ei nu. Felul in care fumul iesea greu din gurile lor si cum pieptul li se ridica cand inhalau toxine…
Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de mana lui Bella pe umarul meu. M-a privit cu compasiune. Ea era singura care stie toata povestea si toate secretele mele si singura care m-a crezut. Stia la ce ma uit, stia ce simt. M-am ridicat si am inceput sa ne plimbam prin curte. Imi mai aruncam privirea in coltul suprem, dar nimeni nu era interest in mine. Ei erau prinsi in mica lor lume. Cand s-a sunat, eram destul de departe de intrare. Elevii se inghesuiau ca sa intre inauntru. Eram in spatele grupului format din Liam, Louis, Zayn, Niall si Harry. Zayn ii injura pe toti care se frecau din greseala de el, iar in scurt timp, lumea a inceput sa mentina distanta. Un boboc s-a impins prosteste si s-a bagat in Harry din spate. El s-a intors incet, iar ochii ii erau nervosa si pumnii stransi. I-a dat un pumn in burta bobocului asa puternic incat el s-a chircit de durere, dar Harry nu terminase cu el. L-a prins de guler si l-a impins pe jos. Prietenii bobocului au venit si l-au ajutat sa se ridice, iar eu ma uitam socata la ei. Bella m-a tras prin multime ca sa ajungem la timp. Am auzit cum baietii din grupul lui Harry radeau si il bateau pe umar. Cum puteau sa incurajeze ce facuse? A fost un accident, iar el l-a batut pentru atat. Mereu am urat batausii si nu ii puteam suporta. Cand am ajuns in clasa si ne-am ocupat locurile din spate nu am mai scos un cuvant. Harry si Zayn erau la ora asta si s-au asezat la doua banci distanta de noi, speriand o fata sa se mute pentru a putea sta impreuna. Vorbeau ceva intre ei. Profesoara a intrat in clasa. Bella era foarte interesata in biologie si voia sa devina chirurg, deci era foarte atenta la lucrurile astea.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...