Capitolul 31

19.8K 855 271
                                    

"And now all your love will be exorcised. It's a melody, it's a final cry, it's a symphony. Seven devils all around you." - Florence And The Machine, "Seven Devils"

SKYLER’S POV

Nu iubiti viata? Nu e viata frumoasa?

Au trecut deja doua saptamani de la Craciun si pur si simplu binele nu se mai termina. Familia mea nu a mai avut asa probleme, scoala merge bine, ia eu si Harry suntem mai bine ca niciodata. Acum nu mi se mai pare ciudat sa ma tina de mana sau sa ma sarute, iar restul vetelor nici macar nu se pot uita la el. De ce? Pentru ca el e al meu. Cred ca am zis asta de cel putin zeci de mii de ori in doar ultimele doua saptamani.

Gandurile mi-au fost intrerupte de soneria care anunta sfarsitul cursurilor. M-am ridicat, luandu-mi geanta si grabindu-ma afara. Trebuia sa ajung la munca astazi. Partea buna era ca urma sa ma duca Harry, iar asta insemna sa fiu singura cu el pentru ceva timp. Am iesit pe poarta scolii si am aruncat o privire fugitiva prin curte. Am simtit doua brate din spate si m-am intors cu un zambet. Dar nu era niciun motiv de zambet.

-          Ce faci? m-a intrebat Toby cu zambetul acela frumos.

-          Merg acasa, am raspuns, tragandu-ma din stransoarea lui.

-          Lasa-ma sa te conduc, a insistat el, tragandu-ma de mana.

-          Ma duce Harry, am spus, oprindu-ma si infigandu-ma mai bine in pamant.

-          Si unde e Harry? a zis, apropiindu-se de mine.

-          Trebuie sa fie pe aici.

-          Dar nu e.

-          Ce naiba, Toby? am zis deja frustrata. Nu ti-a pasat de mine pana acum! Lasa-ma in pace!

-          Nu cred ca tu o sa hotarasti asta, a zis el cu un zambet atotstiutor.

-          Ei bine, eu am sa hotarasc daca iti rup un picior sau o mana, am auzit vocea nervoasa a lui Harry din spatele meu. Iti sugerez sa faci pasi pana ma hotarasc.

Toby a ridicat mainile defensiv, dar nu s-a abtinut din a-mi face cu ochiul inainte de a se intoarce si a merge spre masina lui.

Toby voia doar sa se joace cu mine. Stia ca eu si Harry suntem o chestie si ii era ciuda ca nu apucase sa se joace primul cu mine, iar asta ma scotea din sarite. Aparent si pe Harry.

-          Ce dracu’? a marait el, privind amenintator spre mine.

-          E doar idiot, am spus, incercand sa-l linistesc.

-          Cred ca am sa ii arat ca prostia doare, a spus nervos, privirea incruntata cazandu-i asupra lui Toby care vorbea cu alta fata satena.

Cand ochii lui au cazut pe noi, iar zambetul lui siret a fost atintit spre mine, Harry a marait si a dat sa mearga spre el, dar mainile mele l-au oprit. Ochii lui negri au cazut peste ai mei.

-          Harry…, am spus in soapta, strangandu-i usor mana.

Nu voiam sa se enerveze si sa faca o prostie. Ochii lui s-au indreptat din nous pre Toby care a inaintat amenintator, pastrandu-si atitudinea increzuta doar ca sa-l enerveze pe Harry. El mi-a privit mana asezata peste a lui, incercand sa-l retin. M-a tras mai aproape, buzele lui sarutandu-le flamande pe ale mele. Bratele lui imi trageau talia mai aproape, iar limba lui s-a strecurat langa a mea, fiori trecandu-mi prin tot corpul. M-am ridicat putin pe varfuri ca sa ajung mai bine la el si mi-am asezat mainile peste obrajii lui. Sarutul s-a terminat cand mi-a muscat buza inferioara cu o asa putere incat m-a facut sa gem. Mi-am trecut limba peste locul ranit si am simtit gustul metalic, desi Harry mi-a zambit satisfacut.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum