"Singing 'Here we go again.' " - "1973" by James Blunt
Era in sfarsit weekend. Eu si Harry eram in casa mea veche. Aveam de luat niste haine din casa asta care imi parea asa de veche acum. Nu am mai fost in ea de cand mama m-a dat afara si imi parea chiar straina. Harry venise cu mine ca sa imi tina companies i ca sa se mai plimbe pe afara. Apartamentul deja il innebunea. Il facea sa se simta prins intre patru pereti. Baietii trebuiau sa treaca pe la noi, dar nu au putut, deoarece o treaba cu Axel a aparut pe neasteptate. Nu ne spuneau mai nimic de ce se intampla cu fratele lui Harry si tot acest razboi, nu vor sa ne streseze mai mult de atat. Lui Harry nu ii convine sa nu stie, dar eu cumva sunt multumita. In acest fel ma pot preface ca nu s-a intamplat, ma pot preface ca nu ne urmareste un maniac ca sa ne omoare.
Fumam in bucatarie in timp ce Harry era in camera mea, lipind cutiile pe care le-am impachetat. Se simtea ceva mai bine, nu mai avea greturi, doar ocazionalele sangerari cu care deja ma obisnuisem intr-un fel. Cafeaua din cana mea se racise deja pe parcursul celor trei tigari fumate cu geamul deschis. Era asa de liniste in casa, liniste intr-un sens bun. Ma puteam gandi la trecut. Mai nou, asta a devenit activitatea mea preferata. Ma gandeam la zilele de liceu cand abia il intalnisem pe Harry si cea mai mare problema a mea era Jenny care incerca sa il cucereasca. Gandurile mele zburau de la tabara de o saptamana pana la zilele cand efectiv ma lua pe sus si ma facea sa chiulesc de la ore doar ca sa petrecem timp impreuna. Ce simplu era totul atunci. Nu stiam nimic, parca certile se rezolvau cu o singura glumita nevinovata si puteam oricand sa ne ridicam si sa mergem intr-o excursie unde ne taia pe noi capul.
Acum nu mai e asa. Ma simt mare. Ma simt adulta. Jenny s.a transformat in Axel care da, vrea sa mi-l ia pe Harry, dar nu ca sa il tina doar pentru el. Certile noastre nu mai erau din cauza ca lipseam de la ore, ci legate de siguranta mea si de facturi. Iar cea mai mare problema in familie nu mai sunt parintii mei, de care nu am mai auzit nimic de ceva vreme, ci cancerul lui Harry. Moartea lui Zayn. Disparitia lui Perrie si frica mea. Frica mea ca totul ar putea disparea. Simt ca sunt in nisipuri miscatoare, fortata de cineva sa ma misc fara ca eu sa ma pot opri cand simt ca ma scufund. Am senzatia ca inaintez spre pamant sigur cand de fapt eu ma inec. Si nu stiu cum sa scap.
Am stins tigara si am inchis geamul. Toamna se confunda usor cu iarna acum. Mai era putin pana sa ninga. M-am dus in camera ca sa vad cum statea Harry cu cutiile. Voiam sa plec. Nu mai recunosteam casa asta ca fiind acasa. Era doar un loc plin cu amintiri urate, un loc trist. Am vrut sa urc la etaj, dar un bazait m-a oprit. La inceput, nu dadeam seama de unde vine. M-am invartit prin bucatarie pana am realizat ca zgomotul insistent vedea din geaca lui Harry. Sunetul s-a oprit chiar cand am bagat mana in buzunar. Telefonul lui Harry arata ca pierduse un apel de la Liam. L-am scos ca sa i-l duc sus. Dar m-am oprit pentru ca in geaca fosnea ceva cand imi miscam mana.
Am inceput sa ii pipai buzunarele pana am ajuns la cel interior de la piept din care am scos o hartie. Am desfacut-o si am citit-o. Telefonul mi-a cazut la picioare. Arma fumeganda.
Ma avant cu o viteza uluitoare pana in fosta mea camera unde era Harry, deschizand usa violent.. Mana mea s-a inclestata pe clanta pentru suport. In incapere, cutiile pe jumatate inchise, iar Harry in fata oglinzii de pe perete, se privea. Nu s-a miscat cand m-a auzit intrand. Aveam sa il misc eu acum. Cu pumnul. Prin perete.
- Cum ai putut? Idiotule!
Urlam la el, dar el nu se misca. Probabil stia ce facuse si ii era teama sa se miste. Sa ma infrunte.
- Esti debil? Boala ti-a afectat capul?
Deja faptul ca ma ignora ma enerva. Privirea fixa spre sinele din oglinda.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...