Capitolul 24

19K 830 234
                                    

"Decisions are the hardest moves to make, especially when it's a choice between what you want and what is right."

SKYLER’S POV

M-am trezit cand am simtit o mana scuturandu-ma. O voce nervoasa imi soptea:

-          Skyler, ce mama dracu’ faci?

Am deschi ochii si i-am vazut pe Amanda si Chris. Obrazul imi era lipit de pieptul lui Harry care dormea si el pe jos. O mana de a sa imi tinea talia aproape de el.

-          Skyler? a insistat Chris cand a vazut ca nu ma ridicam.

-          Cat e ceasul? am intrebat adormita.

-          Cinci dimineata, a zis Amanda si m-a ajutat sa ma ridic de jos.

-          Ce a fost in capul tau? s-a ratoit Chris in soapta.

-          Ah, ce a fost in capul meu? Voi doi ati lipsit de acasa mai bine de doua zile afurisite!

-          Asta nu e scuza sa aduci in casa un baiat pe care nu il cunoastem! a zis Amanda.

-          A trebuit sa facem un proiect! am raspuns enervata de reprosurile lor.

-          Mama stie de asta? a intrebat Chris.

-          Voi chiar semanati! am auzit vocea ragusita a lui Harry.

Toti ne-am intors spre el. Avea pe fata zambetul lui de cuceritor. Si-a intins bratele in fata si a cascat obosit. S-a ridicat de pe jos si si-a trecut o mana prin par.

-          Ei bine, vad de unde are Skyler trasaturile astea fine, a zis Harry privindu-mi sora si facand un pas in fata.

Chris s-a proptit in fata lui, iar piepturile lor aproape se atingeau. Eu si Amanda am pus mana pe el si l-am tras inapoi.

-          Skyler, a zis Amanda si mi-a facut semn cu capul in directia baii.

Mi-am dat ochii peste cap si am intrat cu Amanda si Chris in baie.

-          Nu imi place tipul asta! a zis Chris dupa ce am inchis usa.

-          Skyler, te intelegem ca esti la o varsta la care experimentezi, dar nu poti sa aduci baieti peste noapte fara sa stie nimeni, a zis Amanda.

-          Dar nu eu l-am chemat! Pur si simplu a intrat pe geam! am protestat eu.

-          Stiu, dar trebuie sa fii mai atenta, ok? a zis Chris, incercand sa se linisteasca.

Am dat aprobator din cap si am fost luata intr-o imbratisare intre frati. Am iesit din baie si l-am vazut pe Harry in picioare in mijlocul camerei mele. Amanda si Chris au iesit din camera mea, iar Harry a inceput sa rada.

-          Imi place familia ta! a zis el.

-          Ei bine, noi nu te placem!

-          Ah, nu? a intrebat si s-a apropiat de mine, cuprizandu-mi soldurile cu mainile. Deci nu ai vrea sa ma saruti acum, nu-i asa? a intrebat, buzele lui venind aproape de ale mele.

-          Nu, am raspuns privind in jos.

-          Deci acum nu ai vrea sa ma lasi sa iti sarut gatul? a zis, nasul lui frecandu-se usor de pielea mea.

-          Nicio sansa.

-          Practic, tu spui ca nu vrei sa ne-o tragem ca doua animale pe podeaua camerei, a continuat, iar mainile lui mi-au cuprins fesele.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum