"Could've been somebody's son and I took his heart when I pulled out that gun." - "Man Down" by Rihanna
SKYLER'S POV
Au trecut doua saptamani de la ultimul atac al lui Axel si de cand mama mea m-a dat afara. Incepeam sa ma simt mai bine, mai ales ca Harry a fost perfect in aceste paisprezece zile. Nu ne-am ceratat, nu am tipat unul la altul, m-a ajutat cu tot ce a putut si m-a tratat ca pe o adevarata printesa. Ceilalti veneau aproape in fiecare zi pe aici ca sa vada ce fac si stateau sa vorbim si sa radem. Chiar si Amanda si Chris au trecut de vreo doua ori pe aici ca sa vada cum ma simt. Mi-au spus ca nu au mai vorbit cu mama niciunul.
Sa traiesc doar cu Harry nici nu era rau. Totusi, ma simt putin vinovata ca el face toata treaba, el plateste tot si el se ingrijeste de ce e mai important. Restaurantul m-a lasat o luna in concediu neplatit, dar macar o sa am un loc de munca la care sa ma intorc, nu?
Mai aveam doar cateva zile pana incepea scoala. Mi-au schimbat ghipsul grosolan cu niste fase elastice, dar inca nu aveam voie sa imi fortez piciorul. Stateam in pat, citind o carte, adancita in ganduri. Am simtit patul lasandu-se intr-o parte, trezindu-ma din transa in care am intrat. M-am intors si l-am vazut pe Harry, care avea doar boxerii pe el, asezandu-se langa mine sub patura groasa. Eu aveam un tricou de-al sau si niste pantaloni scurti largi. Parul imi era desfacut si incalcit, deoarece am stat aproape toata ziua in pat, citind, in timp ce Harry si-a facut treburile prin oras.
- Nu-mi spune ca citesti de azi dimineata, a oftat el, asezandu-si o mana peste talia mea si lipindu-si pieptul de spatele meu.
Ce imi placea cel mai mult la faptul ca locuiam cu Harry era ca totul avea mirosul sau special care ma facea sa ma topesc. La atingerea lui am simtit cum stomacul imi explodeaza de fericire.
- Ai vreo problema cu asta? am intrebat, continuand sa imi tin ochii atintiti pe pagina.
- Mai scoate si tu nasul din cartile alea! Ai o viata, sa stii! a mormait el, incercand sa imi ia cartea, dar fara reusita.
- In acest moment, prefer cartea, am raspuns sec, stiind ca il enervez.
- Cartea poate sa faca asta? a intrebat el, mana lui alunecand repede sub elasticul pantalonilor mei.
Am suspinat cand am simtit ca degetul sau da tarcoale zonei mele intime, atingand-o usor peste lenjeria intima.
- Harry..., am incercat sa il atentionez eu, dar asta nu a facut decat sa-l ambitioneze.
A inlaturat materialul si a introdus un deget, facandu-ma sa iau o gura mare de aer. A inceput sa se miste usor, miscarile lui fiind limitate de straturile de haine de pe mine. Am lasat cartea sa cada langa pat si l-am apucat de carlionti, tragandu-l spre mine, nu fara sa primesc un zambet superior din partea lui. De data asta, limba mea s-a grabit sa o intalneasca pe a sa, iar jocul pentru dominatie a devenit in curand unul pe viata si pe moarte. Mana lui s-a retras, urcand la tricoul meu pe care l-am inlaturat repede. Gurile noastre nu s-au despartit nici atunci cand buzele au inceput sa-mi tremure din cauza valurilor de placere care imi strabateau corpul la atingerile lui.
- Trage-mi-o acum, am murmurat, iar ochii lui s-au aprins ca o torta.
A zburat din pat ca sa ajunga la noptiera de unde a scos un prezervativ.
- Unde dracu' ai fost toata viata mea? a marait el, asezandu-se peste mine.
Am ras, ridicandu-mi usor bazinul ca sa-mi dau jos hainele care stateau intre mine si Harry. Cand boxerii lui au cazut la capatul patului, mana mea s-a asezat pe masculinitatea sa, corpul sau incordandu-se rapid. Mi-am trecut degetul peste cap, facandu-l sa geama in umarul meu. Simteam cum creste in mana mea. Harry mi-a muscat umarul cu putere, pieptul sau vibrand lipit de al meu.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...