Capitolul 13

14.6K 898 14
                                    

"Too often we carry around things from our past that hurt us. Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die."

Stateam cu lantul pe care erau asezate trei inele in mana. Am studiat totul la el. Inelul negru imi intra pe degetul inelar si si pe cel aratator. Deci probabil ca lui Harry nu ii mai era bun. Si cine erau Marie si Daniel? Parintii lui? Prieteni? Frati? Multe intrebari si prea putine raspunsuri. De fapt, ma corectez: Multe intrebari si niciun raspuns.

Stateam pe covorasul meu pufos si doar ma jucam cu inelele. Vantul batea usor prin geamul meu intre-deschis. Am auzit o pocnitura. Probabil doar familia mea care se intoarce. Era numai ora sapte seara. Eu inca trebuia sa imi pregatesc bagajul si sa imi fac ceva teme.

Am auzit ceva fosninu-se. Mi-am ridicat privirea si l-am vazut pe Harry deja pe jumatate cataract pe geamul meu. M-am ridicat in picioare cand el tocmai isi aranja hainele. Bineinteles ca trebuie sa faca un lucru ca si asta!

Geaca lui Harry inca se afla pe umerii mei din cauza ca avea un miros frumos. Am strans lantisorul in mana mea. Maxilarul si pumnii lui Harry erau stransi. Privirea lui emana ura si parca era gata sa ma ia la palme.

-          Pe langa ca esti fraiera mai esti si hoata? a intrebat rastit.

Hoata? Deci acum eram si hoata!

-          A gasi ceva uitat de tine in buzunarul hanoracului pe care tu m-ai facut sa-l iau, nu inseamna sa fii hot! am incercat sa ii explic eu, pierzandu-mi calmul.

-          Da-mi-l inapoi! a strigat el si am tresarit usor.

Nu intelegeam de fiecare data cand el urla de ce eu tresaream asa. E Harry. E de asteptat sa tipe la tine, dar mereu ma speriu. De fiecare data cand il vad asa ma speriu. De. Fiecare. Data.

-          Ce e asta? am intrebat curioasa.

Speriata sau nu, voiam sa stiu.

-          Nu e treaba ta! a zis printre dinti si si-a intins mana asteptand sa ii asez lantisorul in ea.

-          Cine sunt Marie si Daniel? am intrebat usor privindu-l in ochi.

Privirea lui s-a innegrit, literalmente. Dispret si ura. Asta emana tot ce insemna el. S-a incruntat la mine si atunci, pot sa jur pe Dumnezeu, l-am vazut trist. Felul in care buza de jos i-a tremurat aproape imperceptibil, cum sprancenele lui s-au adancit spre orbite, cum ochii parca s-au detasat complet de realitate si o gropita care a aparut de la frematarea buzelor intre ele scurt. Totul intr-o secunda. Cat am clipit, iar apoi totul s-a intors la furie si dispret.

M-a impins in perete si si-a dus antebratele in dreptul capului meu. Fata lui era prea aproape de a mea.

-          Cand spui sa faci ceva, te exacuti fara intrebari. Clar? a zis el raspicat, urland ultimul cuvant.

Am dat din cap. Mi-am muscat obrazul interior pentru ca aveam o dorinta ciudata sa plang.

-          Acum, a continuat el cu un calm fals. Da-mi nenorocitul ala de lant!

I-am intins lantisorul cu cele trei inele pe care l-a apucat repede. Si l-a pus la gat si l-a bagat sub tricoul negru. A luat haina lui care a cazut pe jos si apoi a iesit pe usa camerei mele. Am asteptat pana am auzit usa de la intrare si apoi m-am dus la geam. L-am privit mergand repede si nervos, deschizand usa masinii si pornind in mare stamba. Cum de si-a dat seama ca sunt singura? Cum s-a urcat din nou pana aici? De ce a luat-o razna asa cand l-am intrebat asta?

Am inceput sa-mi fac bagajul pentru excursie. Oboseala de ziua trecuta se resimtea. Nu mai puteam face nimic si am adormit devreme.   

Capitol scurt! E practic doar unul de legatura pentru caaaa... *sunet de tobe* Urmeaza saptamana aia "neconventionala". Asa ca m-as astepta la orice daca as fi voi. >:) Multumesc tuturor celor care ma sustin si imi citesc cartea! Xx

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum