Capitolul 1 (prezentare)

30.9K 1.1K 287
                                    

"What's done can't be undone." - William Shakespeare 

Niciodata nu m-am considerat speciala. Niciodata nu m-am vazut frumoasa. Niciodata nu am fost cea mai populara. Niciodata nu asteptam prea multe de la viata mea. Niciodata.

Ma numesc Skyler Cooper si am saptesprezece ani. Invat la liceul New York, unde m-am nascut si crescut. Am parul saten si usor buclat si ochii ciocolatii. Stau aici cu familia mea: mama mea, Sarah, tatal meu, Bill, fratele meu mai mare de 25 de ani, Chris si sora mea de 22 pe nume Amanda. Suntem o familie destul de mare si ne intelegem bine cu totii. Chris trebuia sa mearga la facultatea din Germania de arhitectura, dar nu a mai facut-o deoarece a vrut sa ramana sa ajute cu banii in familie pentru ca nu ne descurcam asa bine. Imi parea rau pentru el deoarece nu si-a putut urma visul si a ramas pentru noi. Lucreaza ca barman la un club si castiga destul de bine. Are o iubita draguta pe nume Silvia pe care a intalnit-o la locul de munca si cu care se intelege foarte bine.

Amanda, pe de alta parte, face conservatorul aici. Stie canta la vioara, violoncel, pian si cu vocea. A primit o bursa pentru talentele ei. Intimpul liber, lucreaza ca si ospatar la un restaurant de fite la care mai este invitata sac ante din cand in cand.

Si eu, pe langa liceu, mai lucrez tot ca ospatar la un restaurant mai micut. Din salariul meu destul de mic, imi permit sa imi cumpar carti sau haine de care am nevoie sau sa ies cu prietenii mei. Nu le prea cer bani parintilor deoarece ma simt prost sa dau banii lor pe iesiri la petreceri sau ceva. Nu sunt petrecareata, mai mult citesc si invat pentru ca vreau sa primesc o bursa la facultatea de psihologie de aici deci nu aveam timp sa ma prostesc.

Aveam un grup micut de prieteni. Inainte, aveam mult mai multi, dar acum, dupa certa cu Jenny, multi m-au abandonat. Eu si Jenny eram prietene din clasa a doua. Apoi, ea a avut un prieten pe nume Alan cu care a stat destul de mult. Era foarte apropiata de el si avea momente in care ma neglija sau ma ignora, dar am trecut peste pentru ca era prietena mea cea mai buna. Apoi un baiat, Toby, m-a ranit foarte tare, nu vreau sa vorbesc despre asta, si am avut o perioada in care am fost mai trista. Jenny a inceput sa imi spuna ca m-am schimbat in rau, asa ca am incercat sa ma indrept. Dupa un timp, iubitul lui Jenny a inceput sa ii spuna lucruri neadevarate despre mine si chiar daca i-am jurat ca nu as spune asa ceva, nu m-a crezut. A imprastiat zvonurile cum ca eu sunt o falsa si ipocrita si pur si simplu, nu a mai vorbit cu mine. Si daca e ceva ce pe mine ma raneste cu adevarat, e sa fiu ignorata de cei dragi. Asa ca am pierdut multi prieteni sip e Jenny. Inca simt nodul ala de tristete si neputinta in stomac cand o vad razand cu alte fete mai frumoase si populare si cu Alan. Uneori cred ca motivul adevarat pentru care nu ne-am mai vorbit a fost pentru ca nu am fost destul de buna, frumoasa, slaba, populara.

Am fost trista mult timp. Persoana in care aveam incredere ma tradase si atat. Ca si cum nu as fi contat. Si as fi ramas fata trista daca Bella nu ar fi intervenit si salvat. E una din persoanele la care tin cel mai mult. Ea m-a ajutat sa ma repun pe picioare si suntem ca si surorile. In principal, eram eu si Bella.

Scoala deja incepuse de o saptamana. Era miercuri din a doua saptamana si deja toate erau normale. M-am trezit devreme si dupa ce m-am spalat, am imbracat pantalonii mei scurti negri si maioul meu alb cu spatele taiat. Am coborat la micul de jun si am mancat cu totii la masa din bucatarie. Diminetile erau intotdeauna agglomerate. Tata statea in capul mesei cu ziarul in mana si manca absent comentand din cand in cand la ce citea. Mama se misca mereu, agitate cu o cana de cafea in mana si de multe ori si-o varsa pe ea, iar de aceea intarsia la lucru mereu. Mama lucre ca si contabila, iar tata ca si agent de vanzari. Tata era plecat foarte mult de acasa, iar mama lucre mereu peste program deci nu prea erau acasa, iar Chris se ocupa de noi de obicei. Amanda isi completa o tem ape care a uitat sa o faca, iar Chris, cand nu dormea din cauza turei de noapte, dansa prin bucatarie, facandu-ne pe toti sa radem. Eu o ajutam pe mama cu mancarea cand puteam. Am mancat repede bolul meu cu cereal si am iesit in grab ape usa deoarece era deja tarziu.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum