"Some people are like clouds: once they fuck off it's a beautiful day."
Era dimineata zilei de luni. Ca sa fac un mic rezumat, toata ziua de duminica am stat cu familia si chiar a fost foarte bine. Era ora opt si jumatate, iar autocarul pleca la 9, din fata scolii. Doar Chris va veni cu mine ca sa ma conduca la scoala, iar de restul imi luam ramas bun acasa.
Am coborat cu geanta grea pa umar si un ghiozdan mai mic pe celalalt. Afara era foarte cald, asa ca m-am imbracat in niste pantaloni scurti albastri si un maiou gri. In picioare aveam conversii negri si in mana o bluza de trening. Tata m-a imbratisat si a zis:
- Vezi sa nu iti gasesti ceva iubit pe acolo si sa nu te mai intorci!
Toti am ras. Asa era tata: avea mereu un umor usor negru. Apoi mama.
- Sa fii cuminte si sa ma suni macar odata pe zi! Sa te imbraci, stii ca la munte e frig si sa nu faceti prostii pe acolo, da?
- Bine, mama!
Apoi Amanda m-a privit trista si m-a imbratisat si ea foarte strans.
- Ce dor o sa imi fie de surioara mea micuta! a zis incet.
Apoi le-am facut cu mana si am mers spre masina. Noi nu eram deloc ca si celelalte familii. Nu existau certuri intre frati sau ideea ca urasti un parinte. Da, ma suparam cand tata face ace facea, dar nu il uram. Chris si Amanda erau cei mai buni prieteni ai mei, impreuna cu Bella si Dave. Imi iubeam familia.
Chris a condus repede pana la scoala unde am vazut un autocar inalt si negru. Deja erau cativa copii adunati si am recunoscut cativa profesori. Fratele meu m-a ajutat cu geanta si dupa ce am pus-o in autocar, am inceput sa ma uit dupa Bella si Dave. I-am vazut pe o banca vorbind.
- Salut! am zis cand am ajuns aproape de ei.
Ei mi-au raspuns cu zambetul pe buze. Fata lui Bella a inceput sa radieze dupa cateva minute.
- Ce e? a intrebat Dave.
Ea s-a ridicat si a mers spre locul umbros unde l-a vazut pe Niall… si pe Liam… si pe Zayn… si pe Louis… si pe Harry. Si brusc, voiam sa ma intorc acasa. Venea si el? Nu! Asta nu se intampla! Ma descurcam cu Jenny si Toby, dar nu cu ei. Dave s-a scuzat si a mers spre Nina. Superb. Toti aveau pe cineva, mai putin eu. Chris a ras cand mi-a vazut fata. Am mers la director si i-am dat formularul de inscriere, iar apoi s-a anuntat ca vom pleca in curand. Chris m-a imbratisat si mi-a ridicat in aer cu picioarele. Stia cat imi placea chestia asta.
- Si mie o sa imi fie dor de tine! am zis amuzata. Inca odata? am intrebat cu ochi rugatori.
El si-a dat ochii peste cap si m-a ridicat din nou. Am urcat in autocar si m-am asezat mai in spate. Pe scari a venit Nina si chiar dupa ea, Dave. El mi-a aruncat o privire trista cand Nina l-a tras dupa ea mai in spate de mine si l-a asezat langa ea. Apoi a urcat Bella si s-a pus langa mine.
- Nu stai cu Niall? am intrebat surprinsa.
- Si sa imi las cea mai buna prietena singura? a zis ea.
Iubeam cand facea asta si era asa draguta. In timp ce vorbeam despre ale noastre, Jenny si inca ceva fete au urcat, apoi cei cinci crai de la rasarit cu Toby si mai apoi echipa de baschet. Echipa de baschet s-a dus in fata, iar restul in spate. Harry nici nu s-a uitat la mine, dar am vazut la gat, sub tricou, lantul pentru care era in stare sa imi demoleze casa. Nu puteai sa zici ca eram foarte multi. Erau vreo 20 de copii dintr-o clasa si cam tot atati de la noi. Cealalta clasa a fost obligata sa ramana pentru ca aveau alta excursie.
In spatele nostru ii auzeam razand cu pofta si vorbind. Eu si Bella i-am ignorant si ne-am simtit bine. Voiam sa il dau dracului pe Harry si sa ma simt bine. Iubeam sa merg cu masina! As fi colindat toata lumea intr-o masina sau tren! Era pur si simplu ceva ce iubeam. Am facut cam o ora jumatate, iar in ultima jumatate am urcat pe un deal abrupt cu un drum ingust. Cand ne-am oprit, toata lumea a coborat si si-a scos bagajele. Autocarul a intors si a plecat.
Eram vreo patruzeci de copii si cativa profesori, in munti si nu vedeam nicio cabana aproape. Practice ram inconjurati de nimic.
- Luati-va bagajele si sa mergem! a strigat domnul Lee, profesorul de mate.
S-a auzit un vaiet general. Dave a venit din spate si a stat cu noi. Am mers ceva timp, vreo 10 minute. In timpul asta, Dave a alunecat si am ras atat de mult si de tare incat am cazut si eu. Bella era mai in spate cu Niall, asa ca eram doar eu si Dave. Am ajuns la un fel de cabana micta si o sina care ducea in sus. Si apoi am vazut telecabina coborand incet. Am zambit. Nu am mai fost niciodata cu asa ceva.
Prima tura a urcat si a plecat. Au ramas doar cativa, printre care si eu, Bella, Niall, Jenny cu prietenele ei si cei cinci baieti. Cand aceasta a ajuns jos din nou, am urcat in ea repede. M-am dus chiar langa geam ca sa admir privelistea. Zambeam larg si eram fericita. Ma bucuram de lucrurile astea mici. Urcam incet si muntii erau asa frumosi in lumina aia. Am imbratisat-o pe Bella doar pentru ca ma simteam bine. Cand am ajuns sus, ceilalti deja erau inainte. Ne-am luat bagajele si am pornit dupa ei.
Cabana era mare. Chiar cum intrai dadeai de o sala mare, sala de conferinte, unde era un calculator si o masa prafuita in colt. Daca treceai de camera asta gaseai sala de mese si daca urcai scarile dadeai de primul etaj. Cei cinci baieti si sase dintre fete, printre care si Jenny aveau camera una langa alta. Restul au urcat mai sus cu un etaj. Eu si Bella am nimerit intr-o camera de trei persoane. David a mai urcat, la ultimul etaj, si a stat cu echipa de baschet. Am auzit o ciocnitura in usa. Am deschis-o si am vazut-o pe Nina cu bagajele in mana.
- Salut, colege de camera! a zis ea, intrand si asezandu-si lucruruile pe patul de jos.
- Cum de nu stai cu Jenny? Nu erati prietene? a intrebat Bella.
- Mai mult rude care nu se prea inteleg, a raspuns stramband din nas.
Nina era, de fapt, chiar amuzanta si draguta. Ma intelegeam bine cu ea. Am deschis geamul si m-am urcat pe pervazul lat de ambele parti ale ferestrei. Puteam sa vad, de unde stateam, toata privelistea aia frumoasa si auzeam raul care susura usor. Am auzit voci de sub mine. Daca priveam putin in jos, vedeam un balcon imens care lega cele doua camera, a lui Harry si a lui Jenny. Baietii erau afara si fumau ceva ce nu erau tigari. Toti aratau foarte bine. Toti ma enervau la fel de tare. Dar cum ma uitam la Harry si ii vedeam fata relaxata si ochii injectati… parca imi venea sa ii sparg lui fata primul dintre toti.
Era deja vremea apusului. Nu imi mai era foame asa ca Bella si Nina au coborat jos, lasandu-ma singura in camera. Era asa frumos. Respiratia imi incetinea. Baietii intrasera inapoi inauntru. M-am uitat direct la apus si m-am intrebat singura: “Ce o sa se intample cu mine?”. Urma sa fiu bine? Urma sa imi fie rau? Stiu doar ca acum, in momentul asta, ma simt bine. Imi trebuie ceva mai mult decat momentul acesta? Acum, nu.
IMI PARE ASA DE RAU CA AM IATARZIAT ATAT! Stiu ca este scurt si plisctisitor, dar trebuia sa fac legatura si sa nici nu intarzii mai mult decat deja o facusem. PROMIT ca se vor incinge lucrurile, dar clasa a opta si nunta din weekend-ul asta mi-au luat tot timpul. O sa fac mai bine! Xx
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...