Capitolul 34

20.6K 847 278
                                    

"I've been feeling everything from hate to love, from love to lust, from lust to truth and I guess that's how I know you. So I hold you close to help you give it up." - "Kiss me", Ed Sheeran

Harry a oprit apa. Eu stateam in mujlocul baii sale, uda din cap pana in picioare, si cu bratele stranse bine in jurul meu. Frigul mi-a ajuns pana in oase.

-          Hai sa te uscam, a spus, luand un prosop alb si aruncandu-mi-l.

Am inceput sa-mi sterg parul cu el, incercad sa il ignor pe Harry care a inceput sa se dezbrace la cativa centimetri de mine. A ramas doar in boxerii negri, dar, Dumnezeule, ce ma bucur ca a facut-o.

A iesit din baie, dar s-a intors repede cu un tricou negru si o pereche de boxeri in mana. Mi-a intins hainele pe care le-am luat rusinoasa. A iesit din baie, inchizand usa dupa el. M-am schimbat repede. Era ciudat sa ii port boxerii. Imi erau putin largi, dar nu exagerat, iar tricoul era lung. Am iesit din baie si l-am vazut pe Harry doar in niste pantaloni de casa gri. Era intins in pat, butonand televizorul si trecand peste canale in viteza. Mi-a facut semn sa ma aproprii de el, ceea ce am si facut.

Si asa am ajuns in bratele lui, zgribulita sub patura usoara si foarte obosita. Uitasem de scoala, uitasem ca Harry este un criminal si uitasem de mine. Incepea sa imi surada ideea unei amnezii permanente.

Si doar am stat acolo, uitandu-ne la programe de toata jena, bratul sau miscandu-se usor intr-o linie de la soldul meu in jos pe coapsa. Degetele mele bateau un ritm ciudat pe abdomenul sau lucrat, iar obrazul imi era presat de pieptul lui.

-          Ma duc sa iti golesc frigiderul, am murmurat.

El a zambit usor. Mana lui nu m-a lasat sa ma ridic pana nu l-am sarutat si nu m-am simtit tocmai deranjata de asta. M-am dus pana in bucataria lui. Si acum sa vedem unde tine Harry bunatatile. Auzeam televizorul mergand incet din camera. Am cautat in camara lui, dar nu avea nimic comestibil. In mintea mea a inceput sa cante o piesa si desi ii stiam versurile, nu imi dadeam seama cum se numea. Frigiderul era plin cu chestii care imi taiau apetitul, asa ca l-am inchis. Dansand usor am tras un scaun si m-am urcat pe el pentru a vedea mai bine ce contineau dulapioarele. Fredonam incet piesa, mainile mele cotrobaind dupa ceva dulce.

Gasisem intr-un dulap de pe colt foarte inalt o cutie cu cereale de ciocolata pe jumatate goala. Am luat-o, zambind satisfacuta. Scaunul s-a miscat de sub mine cand am avut proaste idee sa ma ridic pe varfuri si am varsat o parte dintre ele in dulap. Am oftat si m-am apucat sa le strang. Ah, la naiba cu ele! Erau mici si rotunde. A trebuit sa ma intind pana in spate pentru a le strange pe toate. Mai aveam cateva cand am lovit ceva tare. Am luat acel ceva si l-am scos din spatele dulapului, de dupa cutii de paste. Ochii mi s-au marit si l-am lasat imediat jos. Un pistol. Un pistol adevarat.

Stateam pe scaun, cu o cutie de cereale intr-o mana si un pistol in fata. De ce l-am tine acolo? De ce ar avea nevoie de un pistol in casa lui? Am inghitit in sec si l-am luat din nou in mana. Era greu. Probabil momentul cand l-am trantit la loc a facut mult zgomot pentru ca acum aveam un Harry in mijlocul bucatariei, privindu-ma de jos. Era ironic. Intr-o mana aveam niste cereale de ciocolata, iar in cealalta o arma mortala. Cati oameni patesc asta?

-          Ce naiba cauti printre lucrurile mele? s-a rastit Harry incruntat.

-          Doar am gasit-o, am zis incet.

Dar de ce ma scuzam in fata lui? Doar nu eu ascundeam chestia aia langa cutiile de cereale!

-          De ce o ai? am intrebat.

Inca eram pe scaun, tinand cerealele si arma.

-          Pentru protectie, a raspuns repede. Da-o aici! a spus autoritar, intinzand mana.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum