Capitolul 23

16.2K 843 49
                                    

"Sometimes what you're looking  for comes when you're not looking at all."

M-am trezit a doua zi devreme. Toata noaptea m-am zvarcolit si nu am putut dormi din cauza ca ma gandeam la prea multe lucruri haotice care imi alergau prin minte. Afara era innorat. M-am intalnit cu Dave in fata casei mele si am mers impreuna pe jos. Cand eram cu el, toate grijile dispareau si ma simteam al naibii de libera.

-          Ce faci in weekend-ul asta? a intrebat el.

-          Nimic, de ce?

-          Mergem la Long Branch Beach mai multi si m-am gandit sa te chem si pe tine.

-          Nu stiu ce sa zic…

-          Haide! Merg eu, Nina, o sa o luam si pe Bella! Mai vin ceva tipi de la baschet si ceva oameni care au spus ca vor sa vina.

-          Am sa vorbesc cu ai mei, dar nu promit nimic.

-          Ei bine, daca te lasa sa vii, o sa avem inchiriata o cabana langa plaja numai pentru noi si e deja platita de tatal lui Jenny. E un fel de detinator sau ceva.

-          De ce nu ma mira?

-          Tu doar convinge-i pe ai tai sa te lase!

Am intrat pe portile scolii. In colt l-am vazut pe Harry cu prietenii lui, iar cand ochii lui m-au reperat, m-a privit dur si apoi s-a intors cu spatele. Toata ziua am stat cu Dave si Nina. Am avut doar o ora cu Harry, dar a intrat si a iesit inainte sa il pot vedea. Ultima ora aveam civica. Am intrat si m-am asezat langa Nina. Harry si Liam au venit si s-au pus in ultima banca, vorbind pe sub mustata despre ceva. Profesoara noastra era o femeie inalta si slaba, cu par scurt si ochi mici si negri. Avea vreo treizeci de ani si era una dintre cele mai ingrozitoare profesoare din scoala. Ea singura a reusit sa-l convinga pe director sa exmatriculeze pe un baiat pentru ca a dansat pe masa la ora ei, dar a si speriat un politist si l-a facut sa plece din scoala.

-          Astazi nu am chef de voi! a zis ea cand a intrat in clasa. Asa ca va spun ce trebuia sa faceti si am sa pierd ora cu probleme organizatorice. Vreau un proiect despre o tara la alegerea voastra in care sa discutati obiceiurile lor, legile din tara lor, adica sa precizati cinci legi mai interesante, sa prezentati un caz juridic care s-a intamplat si sa il comentati. De asemenea, vreau opinia voastra despre toate cele de mai sus. Scris la calculator, pana maine. Si pentru ca ziua mea nu e buna, am sa va aleg eu perechile.

A inceput sa faca perechi si inainte sa aud numele lui Harry strigat, puteam sa jur ca va cadea cu mine in echipa. Si sa vezi, am avut dreptate! M-am intors sa ii vad expresia perversa cand a auzit cu cine a picat in echipa. Tara noastra era Suedia. Cand s-a sunat de iesire, l-am oprit pe Harry pe hol.

-          Trebuie sa ne vedem azi. Cand si unde?

-          La tine, acum! a raspuns cu un suras viclean.

-          Nu se poate la mine. Ce zici de tine?

-          Mhmmmm, nu pot. Mama are musafiri.

-          Si ii are in camera ta?

-          Nu stiam ca vrei sa ajungi in camera mea asa de tare, iubito.

-          Nu vreau, am si eu un frate. Stiu cum arata camera unui baiat.

-          Atunci ne vedem in parc la ora cinci!

-          De ce la ora cinci?

-          Am o treaba acum. Ne vedem la cinci, nu intarzia!

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum