Capitolul 41

18.6K 853 288
                                    

Pentru o citire mai buna,ascultati una dintre piesele mele preferate "Leaving the lights on" - Etham Basden. Xx


"I keep fighting, but I don't know what I'm fighting for. I'm done with your lies, now it's time for us to say goodbye. Because at night I don't sleep and you try to break me, but I'll stay strong... so I'm closing my eyes leaving the lights on." - "Leaving the lights on" , Etham Basden


M-am trezit a doua zi si am zambit instant cand am simtit mirosul familiar al lui Harry. Nu m-am ridicat imediat, ci am stat in moment. Unul dintre cele putine momente pe care nu le-am stricat. Eram cu obrazul lipit de pieptul sau si gatul ma durea putin de la pozitia in care am stat toata noaptea. Palma mea dreapta era inca peste inima lui care avea un ritm lent, dar puternic. Mana lui imi tinea usor antebratul si cealalta ii era odihnita pe abdomen. Avea buzele usor intre-deschise si gene lungi aproape ii atingeau obrajii.

M-am ridicat usor, incercand sa nu il trezesc si l-am auzit mormaind in somn. M-am sprijinit de tablia patului si m-am aplecat sa il sarut usor. S-a trezit imediat si a gemut, mainile lui asezandu-se pe corpul meu acoperit cu un cearceaf. Parul imi venea in fata, dar palma lui libera mi l-a dat dupa ureche ca sa poata adanci sarutul.

- O sa imi dai o erectie de dimineata, a soptit cu o voce ragusita printre saruturi.

M-am oprit si m-am retras cu un zambet amuzat. Harry mereu vorbea asa, deci puteam doar sa rad de ce spunea. Inca eram in camera strainului acela. In casa era o liniste mormantala. M-am dat jos din pat si mi-am ridicat blugii in care imi era telefonul. Nimeni nu ma sunase, deci am presupus ca Bella era in siguranta, cu Niall.

HARRY'S POV

Am privit-o cum s-a aplecat ca sa-si ridice blugii, scotandu-si telefonul din buzunarul din spate. Isi tinea cu bratele cearsaful lung pana jos strans pe langa corp. Si-a dat parul dupa ureche si si-a muscat usor buza in timp ce isi butona telefonul. Arata al naibii de bine cu parul ciufulit si umerii goi. Cand ma gandeam ca e goala sub materialul ala de trei lei tona, pur si simplu voiam sa o trantesc pe cel mai apropiat perete si sa i-o trag la nesfarsit.

- Ar trebui sa plecam, a spus ea, inchizandu-si telefonul si aplecandu-se dupa toate hainele ei.

Avea dreptate. Trebuia sa ii gasesc pe baieti si sa punem la cap planul pentru azi.

- Te duc eu, am zis, iar ea mi-a zambit.

Zambetul ala era al naibii de sexy. S-a intors cu spatele la mine si a lasat cearceaful sa ii cada pana la jumatatea abdomenului ca sa isi poata lua sutienul. Apoi s-a asezat pe pat si si-a imbracat si lenjeria, privandu-ma de imaginea fundului ei. Am oftat enervat, iar ea a chicotit incet. M-am ridicat si eu ca sa imi caut hainele. Daca va continua asa, o sa i-o trag in urmatoarele cinci minute.

SKYLER'S POV

M-am intors dupa ce l-am auzit pe Harry protestand in liniste din cauza ca nu l-am lasat sa ma vada imbracandu-ma. Tocmai imi pusesem lenjeria si aveam de gand sa imi pun pantalonii, dar cand m-am intors, l-am vazut pe Harry gol pusca. Am facut o rotire brusca si i-am atras atentia. A ras incet.

- Iti e rusine sa te uiti la mine? m-a intrebat si am putut auzi batjocura din vocea lui.

- Nu, dar nu vreau ca tu sa te uiti la mine! am incercat sa ma scot.

Mi-am luat blugii, fiind inca intoarsa.

- Nimic din ce nu am mai vazut, iubito, a spus si ii puteam auzi amuzamentul din vorbe.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum