- Harry !- szólalt meg mellettem mire fejemet oda fordítottam, szájunk össze találkozott. Mi ez így hirtelen.. még mindig bizsereg a testem , nem bírom ezt sokáig. Arcom biztos még jobban vörösebb mint eddig.
- Draco-o mégis mi volt ez ?- kérdem kezemet szám elé téve.
- Harry tegyük hivatalosá a kapcsolatunk. - bennem akadt a levegő , jól hallottam amit mondott.? Most időt kérnék.. mikor jutottunk el eddig . Soha nem beszéltünk ilyen dolgokról , csók volt és én érzelmeket táplálok iránta. Azt nem tudom hogy ő mit érez irántam, vagyis most ezzel a kapcsolatal van elképzelésem. Kicsit gyorsnak érzem ezt az egészet , jó igaz hogy már régen ismerjük egymást. Mégis ez nagyon furcsa.- Harry ! Válaszolnál kérlek!?- mondja enyhén sürgetve..
- Nem gondolod hogy ez korai?- kérdem majd szemébe nézek , amiben kisebb düh és nem értés lakozik.
- Nem gondolnám , a mai este csak még jobban erre megerősítette az érzéseim. Komolyan elvárnád hogy azt nézem , ki próbál magának megszerezni téged? Bocs de nem magamnak akarlak. - na jó most esik ki a helyéről a szívem , nem lehet ez akkor se.
Felállók a helyemről ,most ki akkarom szellőztetni a fejemet.
- Hey ,nem mondtam hogy elmehetsz !- terem előttem , na jó ezt hogy csinálta megint.
- Tudod hogy ez nem olyan könnyű ! Mit mondanánk a többieknek ? Rólad mit gondolnának hogy velem mutatkozol? Eddig is szidtak téged !- nem akkarom hogy rossz legyen neki .. hogy rosszul jöjjön ki ebből .- Eddig is megoldottam , nem igazán érdekel hogy mások mit gondolnak rólam . Melletted akkarok lenni és megvédeniük, fontos vagy nekem . Valószínűleg apádém meg elfogadják hiszen nézd meg őket. - mondta majd erősen magához ölelt , fejem felemelte majd újabb csók. Őszintén olyan érveket hozott fel ami ellen nem igazán tudok semmit se mondani.
- De azt szeretném hogy magadat helyezd előtérbe ne engem .- sugom szájába , majd lassan el húzódok tőle és az ágyra ültem.Ott áll és engem figyel azzal a tekintettel szemei vörösek , istenem ez az ember gyönyörű. Annyira nehéz elhinni hogy tényleg velem akkar lenni és nem egy nővel. Hiszen én mi is vagyok azokhoz a lányokhoz képest.
- De tudod valamit nem értek.- jelentem ki neki .
- Na mond , mit is nem ért a kicsiny agyad. - inkább kinyirom mint hogy össze állok vele..
- Miért én ? Hiszen annyira sok szép lány van , csak rám kell nézni és az embernek elmegy a kedve mindentől. Te pedig annyira jól nézel ki ,nem érdemelek meg. - mondom szemébe nézve ,mire már előttem is termedt . Komolyan mondom arcunk között egy papír is alig férne el. Nem akkarom hogy ezt a képességet használja..így előnyben van mindig..- Nem érdekel máshogyan néz ki , nekem te vagy fontos. Másrészt most már biztos vagyok hogy tényleg hülye vagy. Miért gondolkodol ilyen hülye dolgokon? Fogad el ha valaki azt mondja szeret, ne kezd hülye dolgokat gyártani. - én vagyok a hülye ?? inkább ő akkor se értem mit lát bennem , szerintem soha nem is fogom érteni ezt az egész dolgot.
- Draco itt maradsz velem ?- most mi van ,? Miért tettem fel neki ezt a kérdést . Hogy mennyire igaz a mondás ami a szíveden az a szádon.
- Itt , de ez honnan jött Harry ?- kérdi orrunkat össze érintve ..
- Csak úgy na de el megyek fürödni . - modnom és a szekrényhez lépve kiveszem a törölközőt.
-Megyek , segíteni!- mondta ,mire dühösen megfordultam persze ő el röhögte magát . Szemébe néztem majd kinyújtottam rá a nyelvem , bár lehet ez gyerekes tett volt.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.