Draco szemszög :
Őszintén nem lepődtem meg amikor a Ron gyerek Harryvel a karjában lépett be Perselus lakosztályába. Mintha említette volna hogy mennek repülni, mivel Harry jól tud repülni seprűn vagyis eddig azt hitem nem aggódtam. Viszont az hogy ez már a sokadik esete annak hogy be üti a fejét lehet a végén még meg hülyül. Jó tudom ez egyáltalán nem vicces de nem hitem volna hogy ez történik. Persze Ron mondata után értelmet kapott az egész, elmondása szerint olyan volt mintha meg babrálták volna.. Tessék ezért kellett volna vele mennem, jó tudom ami megtörtént az megtörtént.
Nem tudom mennyi ideje vártunk, de én egyfolytában figyeltem, vártam hogy mikor nyitja ki azokat a gyönyörű szemeket. Majd egy kicsi idő elteltével fel is ébredt de mintha szemében zavartságot lehetne észre venni. Valami mintha aggasztaná vagy nem is tudom. Miközben a Ron gyerek elmondta mi történt mintha szomorúság ült volna ki az arcára. Majd miután a gyerek elment és Pers pedig mosdóba ment, olyan dolog történt amit a "Drágámból" nem is néztem volna ki.
Az ölembe ült istenem és ajkamra hajolt, istenem ízlelhetem méz édes ajkát. Végre érezhetem magamhoz ilyen közel gyengéd teste minden porcikája már hozzám tartozik. Nem bírom tovább egyre több is több kell belőle ez a mámorító illat ami tőle származik... Egyre jobban csókoltam rögtön utat engedett mégis mintha önmagával párbajozot volna közben.
Egy ajtó csapás ez volt az amikor észbe kaptunk mindketten, persze nekem ez egyáltalán nem tetszett. Pont ebben a pillanatban kellett megzavarni. Harry vörös arccal ült mellettem és azt se vette észre mikor Pers közel lépett hozzá. Hirtelen felállt majd elköszönt tőlünk és el rohant.
Na nem nem én ezt most nem fogom hagyni ebből nem engedek.
-Ne haragudj Pers, utána megyek nehogy valami hülyeséget csináljon. - mondom neki majd én is eltűnök a szobából.
Mit mondjak az illatát végig lehet érezni a folyosón ezt a mámorító illatot. Meg pillantom ide oda dölöngél, na ezért nem kellene futkosnia hiszen nem kicsi fejsérülése volt.Az egyik pillanatban majdnem elesett majd hirtelen, mellette teremtem és segítettem egyensúlyát megtartani.
Az a cuki meglepett arc hát meg kell zabálni, viszont számon kell kérnem a gyönyörűmet.
Az egyik kihalt folyosón a fal felé kezdtem el terelni, majd rögtön a lényegre tértem. Persze játssza itt mintha nem is tudna semmiről na jó ha ennyire szeretné. Emlékeztetem én arra hogy mit is felejtett el, ajkára hajlok majd vágytól túl fűtött csókjátszmába kezdek.Mikor már úgy hiszem eleget tettem az ő és saját érdekében elhajlok tőle. Hát igen a saját magam hibájából most itt vagyok álló farokkal, bravó... Most kell könnyíteni magamon mert később biztos ő bánná meg. Gyorsan eltűnök és az egyik mosdó felé veszem az irányt, tudom nem szabadna egyedül hagynom de ezt meg kell most oldanom.
Mit mondjak nem volt sok idő dehát az édesemre kellett csak gondolnom hogy milyen vágyal teli szemekkel nézet rám. Nem nem Draco ne gondol megint ezekre mert újra problémád lesz belőle. Lassan ki megyek a mosdóból mire egy tucat lányt veszek észre magam körül. Hogy a fenébe kerültek ezek ide, jó jó néha hallottam a házam tagjaitól hogy vannak úgy mond "rajongóim". Bár mit mondjak én nem igazán örülök nekik folyton néznek és sikongatnak. Igaz helyesnek helyes vagyok de egy az egyben a drágámé vagyok senki másé.
Egy ilyen helyzetben elég nehéz kijutni a tömegből, hirtelen hallom meg szíve dobogását. Nagyon gyors ütemben kezdet el kapalálni biztos hogy valami történt vele. Gyorsan keresem illatát melyet rögtön meg is találtam, olyan sebességel indultam meg hogy még engem is meglepett. Egy pillanat alatt ott voltam, viszont egyedül találtam ájultan. Gyorsan mellé léptem majd karomal hóna és feneke alá nyulva megemeltem.
Olyan különös ez az egész, persze mehetek vissza Pershez és kapni is fogok hogy miért nem vigyáztam rá jobban. Amiben persze igaza lesz, majd mocorgást érzek meg mire arcára tekintek. Szemei nyítva vannak és engem kémlel mint egy kisbaba most teljesen úgy néz ki.
-Draco. - szólal meg mire bólintottam, erre elmosolyodik.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.