93.

731 40 3
                                    



- Nem érdekel hogy mivel jár ! Akkor is meg kell halnia így is annyi problémát okozott a létezése. Hogy a fenében nem képes senki se elvégezni egy ennyire könnyű feladatot. Istenem annyit kértem még évtizedekel ezelőtt hogy öljétek meg .. Na és hol vagyunk ma .. sehol sem ..- ideges hangon nyílt meg az idős varázsló.

- Nem értem akkor maga miért nem végez vele.? Másrészt minek kellene megölni, nem hiszem hogy annyira ártana bárkinek is . - szólalt meg egy lágy férfi hang S pillanatokal később a földre zuhant.

- Van bárkinek is ellenvetése ?! - az összegyűlt varázslók hátráltak és csöndben megrázták a fejüket.
- Biztos is vagyok benne . Most viszont itt az idő meghalnod...

Hirtelen pattantak ki a szemeim , mégis mi a fene volt ez . Látam magam előtt ..látam ahogy hirtelen előttem volt . .. Fájdalom most csak ennyit érzek . Nagyon fáj a hasam ..

- Harry !?? Hey minden rendben ? - kérdezte Draco rögtön magához húzva ..
- Baj van ? Mi történt ? Vegyél mély levegőt .- mondta és megfogta a kezemet. Nagyon nehéz mert ez amit az imént látam , a valóság volt vagy csak a terhesség miatt ..

Aggaszt hogy ennyire fáj a hasam a babák így reagálnak ...
- Fáj a hasam !- mondtam enyhén remegő hangon..
- Perselus !- ordította el magát a párom és próbált nyugtatni. Nehéz úgy húgy érzem hi, hogy ő is aggódik.

- Mi történt baj van ?- szaladtak be a szüleim. Apa rögtön mellém sietett , láttom rajta is húgy aggódik.
- Mi történt !?- kérdezte majd arcomra simitott.
- Fájlalja a hasát !- mondta Draco.
- Segíts neki lassan lefeküdni aztán gyorsan megnézem a hasát.- mondta apa .

Sikerült újra feküdni bár nem mintha jobb lenne , nagyon remélem hogy tényleg csak az érzelmeimre reagálnak így. A polomat lassan felhúztuk és apu vizsgálni kezdet . Olyan furcsa az hogy már gömbölyű a hasam , viszont olyan boldog vagyok miatta..

- Rosszat álmodtál igaz??! - kérdezte apu persze én csak bólintottam. .
- Jelenleg a kicsik jobban érzékelik a te érzelmeidet. Így reagáltak rád , vagyis arra hogy féltél. Nagyon erős már most a kapcsolat köztetek. Ne aggódj semmi baj , nagyon erős babák .- mondta és vissza húzta a polomat majd mellém ült .

- Ugyan olyan erősek mint amilyen te vagy ! Semmi baj , minden rendben lesz ! Most pihenjetek holnap pedig megbeszéljük mi történt az álmodban . Rendben !!- mondta apu és adott egy puszit a fejemre.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now