94.

741 41 6
                                    



- Tudod már hogy miért tette nem ?- kérdezte a párom mellettem ..
- Igen de félek ! Sokkal erősebb mint én és ..- mondtam mire átölelt.
- Szerinted én csak dísznek vagyok itt ?!- kérdezte Tom a vállamra téve a kezét .
- Tudom hogy itt vagytok de nem szeretném hogy Harry-nek és a babáknak baja legyen !- mondtam és magam köré fontam a kezemet .
- Viszont mi se akarjuk hogy neked és a babának baja legyen ! - mondta Jamie és arcomra puszilt.

- Tudjuk hogy hol van  nem fogjuk megölni csak elfogjuk ! Szeretném hosszan meg kínozni  ! - mondta Tom és elgondolkozott .
- Tehát ezért hadd menjek veletek !- mondtam mire a szobában mindekétt személytől szűro tekintetett kaptam.
- Szépen itt maradsz azon a gyönyörű popodon ! - mondta a szerelmem és vissza nyomot a székre ..
- Egyébként Hadrian tud arról hogy testvére lesz ?!- kérdezte a párom mire megráztam a fejem .
- Azért furcsa hogy nem vette észre úgy hogy már közel a 7 hónapban vagy .- mondta a párom mire a hasamra simitottam.

- Jól van értem értem , maradjak itt és beszéljek vele igaz ?!- kérdeztem mire egy csókot kaptam a fejemre.
- Vigyáz magatokra !- mondta Jamie és elindult ki , Tom is indult volna de elkaptam a kezét .
- Vigyázz rá kérlek!- mondtam mire bólintott .
- Magadra is vigyázz !- mondtam mire vállamra simitott .
- Ne aggódj egyben vissza hozom a herceget !- mondta és a párom után indult.

...

- Harry , lenne egy kis időd?- kérdeztem mire a fiam nagy szemekkel rám nézet , majd bólintott. Lassan mellé sétáltam majd leültem , persze a hasamat próbáltam valamennyire takarni. Tényleg furcsa hogy eddig nem vette még észre , lehet máshol jár az agya.
- Valami baj van ?- kérdezte mire megráztam a fejemet.
- Na és veled ? - kérdeztem vissza mire a kezemért nyúlt és erősen megszorítótta .
- Apa! Félek .. Mi van ha nem leszek jó szülő ?!- kérdezted majd hallkan sírni kezdett , istenem de Kis buta ..

- Ettől ne félj te kis buta ! Biztos vagyok hogy a világ legjobb szülője lesz belőled és Dracobol .- mondtam és oldalamhoz szorítottam .
- Egyébként szeretnék én is mondani valamit . Csak félek !- mondtam az igazat , félek attól hogy máshogy fogja érezni magát Harry . Úgy értem hogy ha születik egy testvére, látni fogja hogy vele a kezdetektől foglalkoztunk.. Ő pedig sajnos ezt nem kapta meg .
- Talán baj van ?!- távolodott el tőlem és szeméből kitörölte a könnyeket .
- Semmi baj , csak az van hogy lesz egy testvéred !- mondtam mire szeme meglepően csillogot.

- Szeretném hogy tud hogy ugyanúgy szeretünk és nem szeretném hogy rosszul érzed magadat !- mondtam és most az én szememből indultak meg a könnyek. Egy lágy kéz azonban letörölte őket.
- Apa ne aggódj emiatt ! Tudom hogy az nem a te hibád volt . Viszont gondolj bele hogy együtt vagyunk várandósak !- mondta mire elmosolyodottam .
- Amúgy hol tartasz ? - kérdezett nagy szemekkel .
- Nemsokára a 7 hónapban .- mondtam mire el nyílt a szája .
- A 7.-ik hónapban??! És eddig nem mondtad ?!- kérdezte..

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now