35.

1.2K 69 3
                                    

Apa és Tom szerint nem biztonságos az iskola nekem meg hát ami történt az eléggé fájdalmas volt. Vagyis hogy tudtam hogy nem fogok tudni a társaságba be illeszkedni. De nem tudtam hogy ez ilyen hamar meg fog jelenni. Ez az erős utálat, furcsa hogy csak is az a ház termel ilyen gyűlöltett amiről azt mondják milyen tiszta és jó.

Persze az amiről meg azt híresztelik hogy gyűlölet és megvetés van valahogy teljesen máshogy állnak az egészhez.
De igen mostantól bele kell ebbe törődnöm, meg kell erősödni. Nem szeretnék apának gondot okozni. Erősnek kell lennem és úgy kell új emberként vissza térnem.

~idő ugrás ~

Nagy nehezen dölök le az ágyba, őszintén ez az elmúlt egy év olyan gyorsan el telt hogy na. Persze semmiben se volt hiányom apa és Tom tanítottak meg persze az alapítók. Nagyon som mindent tanulhatam tőlük hálás vagyok ezért Tomnak.

Az emberek iránti úgy mond retegésem is javult. Elég sok pánikrohamom volt de meg érte lassan de bírom az érintést is. De ez mind csak is apa miatt javult az hogy mindig velem van és segít. Malfoy hát igen, az elején nem tudta mi is történt és aggódott, de mindent el mondtunk neki.

Utána egy héttel kaptunk egy hírt hogy 1 hétre fel függesztették mert meg vert pár gyereket. Apa ideges volt mert az igazgató semmit se tett, persze utána meg jegyezte hogy "mit is várt". Őszintén tudom hogy ez nem volt megoldás de miattam tette. Abban az egy hétben itt volt és mesélt néhány dolgot és tudtam vele már én is sokat beszélni.

Valahogy Draco más számomra nem tudom miért. Ahogy egyre többet találkoztunk valami úgy kezdet el vonzani húzni felé.
Mivel az iskolában ma volt az utolsó nap és az volt még beszélve hogy a nyarat itt tölti így örülök de egyben aggódok is.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now