88. 18+

1.4K 47 4
                                    




-Akarhlak!!- mondtam újra mire felém magasodott, számat kezdte el  támadásba venni . Istenem! Amit művel a nyelvével az valami elképesztő , hirtelen megállt bennem az ütő. Draco keze lassan a merevedő tagomra siklott, majd lágyan mégis erősen rá markolt. - Ahh!- hirtelen tört fel belőlem a nem kicsit zavarba ejtő hangom . Egyáltalán hogy tudok ilyen hangot elő idézni magamból..
Draco erősebben rá markolt a tagomra majd fel-le ütemre mozgatni kezdte kezét. Szám elé kellett tennem a kezemet ezzel a hangok amiket elő csalogatt belőlem . Tényleg annyira zavarba ejtő ..
Kezével hirtelen kapta el kezemet a szám elől, le néztem.. bár ne tettem volna . Szeme vörösen izzót a vágytól , kicsit lejjebb vezetem a szemem amit ő is észre vett. Nem kicsiny tagján megállt a szemem ..

Na jó nem nézhetem tovább így is eléggé feltűnő hogy egy ideje csak is ott áll a szemem.
- Mi az édes csak nem tetszik az amit látsz? - kérdezte mire újra szemével találtam magamat szemben. Mire hangot adhatam volna szavaimnak , hirtelen lábaim szét tárta  , szájában éreztem magamat. Ettől az érzéstől hátra kellett vetnem fejemet. Mit művel most velem ?!! Majd kezei mellkasomon  kezdenek egyre feljebb vándorolni . Egy perc múlva megtálálta azt amit keresett , a mellbimbóimat kezdte el " kényeztetni". 
-Dracho!- szakadt ki belőlem a neve egy nyögést vonva maga után . Abba hagyta azt amit csinált majd  újból szembe találtam magamat vele .. na jó most biztosan csak viccel velem .
-Hmm mi az édes?! Szólítottál  ?- mondta közbe pedig mintha jól végezte volna dolgát, mosolygott...
- Igen ! - mondtam volna tovább mire szája újra az enyémhez nyomodot.
- És miért is édes?!- sutogta a számra majd kezei újra felfedező túrára indultak testemen.

- Te ?!- újból belém nyomta a szót.
-Igen mit szeretnél mondani?- mosolygott még mindig ... Na jó ez az ember egy zsarnok. Arcomat a fal felé fordítottam , mire keze erőszakosan vissza fordította az eredeti állásba.
Újabb csók de az eddigieknél ez most sokkal szenvedélyesebb  volt . Aztán csak annyit éreztem hogy keze odalent kutat valamit . Valószínűleg meg is találta , hirtelen feszítést éreztem meg a rózsámnál. A meglepedségtől  egy pillanatra a levegőt is elfelejtettem venni .
- Édesem semmi baj ! Shh , mindjárt jobb lesz .- mondta majd fejemre csókolt. Az első újjához csatlakozót egy másik , furcsa érzés olyan hideg. Valami varázslatot használt hogy ne fájjon talán?! Majd harmadik újjá is csatlakozott a többiekhez , hirtelen kezdte el mozgatni újjátt bennem . Eltalálva egy olyan pontot melytől csillagokat láttam magam előtt.
-Meg van !- csak ennyit hallottam , ezt is alig valahogy jobban elvoltam azzal az érzéssel foglalva..

Szomorúságomra  ujjai nem töltöttek el annyi időt amennyit én akartam ... Túl hirtelen tűnt el belőlem a keze . Fejemet a párnák közül nehezen de sikerült felemelnem , talán ezt se kellett volna tennem . Az én " istenemel " találtam szemben magamat , a páromon teljesen meztelenül térdelt előttem . Teljes nagyságában ... Inkább vissza dőltem a párnára , azt hiszem ha tovább nézném pánikolni kezdenék.. hogy mitől ah ez könnyű kérdés hogy az a hatalmas , dolog hogyan is fér majd belém..
Érzem ahogy hegyét rózsámhoz illeszti , majd felém magasodik kezei fejem mellett vannak . Szemei pedig engem vizsgálnak . Tagját érzem ahogy egyre beljebb nyomodik bennem , kisebb veszítést vonva maga után..
- Semmi baj , megálljak?!- kérdezte mire megráztam fejemet.

Lassan egész tagja elmerült bennem, egy eléggé izgalom teljes hangot adott ki magából az én párom. Őszintén erre a tettére felbátorodva , csípőmet feljebb emeltem ezzel is utasítva hogy kezdjen el mozogni. Lassan mozgni kezdett a fájdalomtól szememet pár könnycsepp elhagyta. Arcomról le csókolta könnyeimet , majd újra a magasba emelkedett és egy pillanatra megállt. Kiljebb húzta magát majd egy hirtelen mozdulattal újra belém löködött ugyanazt a pontot eltalálva . Egy óriásit kiáltottam , csak is azt a pontomat célozza . Érzem hogy közel van a vég .. merevedő tagomra erős ujjak kulcsolodtak ... Nekem ez az érzés már e világon kívüli nem bírom tovább...
A párom nevét kiáltva értem el az élvezet magas fokát, pár lökés után ő is követet engem . Érzem ahogy meleg élvezete belülről kitöltt..

....





Istenem hogy mennyien vagyunk!! Nagyon köszönöm , remélem élvezhető..

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now