engedélyezzem ..

695 26 5
                                    










- Még- mégis mi a-a fenét csinálsz?!- löktem el magamtól majd hátráltam ..tessék Tom már dadogsz is , utoljára gyereként volt erre példa ..
- Tom !!- mély hangja annyira lágyan simogatta a hallojáratomat , miért reagálok így .. nem nézek rá még csak az kellene ..
- Tom ..- fogta meg vállamat ..mégis mi a fenét képzel azért na..tudni kellen hogy hol van a helye...
- Eresz el..- komolyan kérdem miért reagálok így..én vagyok a sötét nagyúr.. én mondom eret vágok.. Kezei hirtelen simultak végig derekamon , mi ez a jó érzés . Miért érzem magamat így ?! Miért jó ha hozzám ér .. többet akkarok .. Nem lehet ..nem süllyedhetek le ennyire ..
- Nem foglak elengedni..- lehelte fülembe, kezemet rögtön oda kaptam .. Nagy levegő , nem szabad látnia hogyan reagálsz..
- Voldemort nagyúr vagyok !!.. Parancsolom hogy enged el !!- remegett meg a szám ..
- Nem !- húzott még jobban magához , majd hopponált .













Biztos hogy ki fogom nyírni , ezt nem teheti velem nem engedheti meg ezt magának.
- Nagyúr!- lépet el mellőlem majd elém térdelt.. nekem itt ne nagyúroz.. persze ezelőtt nem tudtad ezt kinyögni..
- Hagyj magamra ! Egyébként is hova a fenébe hoztál az engedélyem nélkül!!?- kérdeztem kezemet össze kulcsolva magam előtt.
- A házamban vagy . Nem hiszem hogy a többiek örültek volna annak amit csinálni fogok veled !!- állt fel majd magához húzott , mi ez így hirtelen. Így értem hogy mi a fenét csinál velem , miért nem keres magának mást .. Például egy nőt..
- Mert ..? Mégis mi a fenét akarsz csinálni velem , honann veszed hogy hagyni fogom ?! Keres valaki mást , ne szarakoz velem !- próbáltam meg ellökni magamtól.
- Gyereket!- mi a fa...
- Mi van ?!- kérdeztem már- már hisztérikus hangon . Ez teljesen idióta?! Tényleg , mégis mi a fenét képzel magáról ..












- Azt hiszem agyadra ment a jelenlegi állapot ,menj vissza a feleségedhez és csinálj gyereket ..-  idióta..
- Tőled akarok gyereket!- a seggem lyu.. na azt nem kapod meg..
- Lucius ! Ezt most hagyd abba vagy itt és most meghalsz !!- nyúltam volna a pálcámért amit nem találtam , rá néztem . Ott pihent a kezében , elindultam felé hogy vissza tudjam szerezni .
- Add ide !- nyúltam fel a levegőbe , isten miért nem lehetek pár centivel magasabb.. Összefogta a levegőben lévő kezeimet majd a falhoz nyomot. Száját megpróbálta újra az enyémnek nyomni , fejemet elforditotam. Nem játszhat velem senki ..
- Észre se vetted hogy mióta is figyelek téged ?! Tényleg ennyire hülye vagy ?! - mióta figyel engem .. rám mindenki is figyel folyton .. csak is a halálomat akarják.. Tehát igazából ő is meg akar ölni..
- Hagyjál békén , ha ennyi ideig vártál akkor tessék. Ölj meg !- néztem szemébe , igézőek.













- Még is ki akar megölni kit ?!- kérdezte miközben pálcámat a földre dobta szabad kezével pedig állcsontomra simitott. Ráz a hideg..
- Annyira érzéketlen és hülye vagy !- hajolt rá számra , elakadt a levegőm.
- Hát igen bocs hogy nem vagyok képes érzelmeket táplálni !- nehezen elforditotam fejemet , kezével az eredeti állásba vissza állította. Esélyem se volt ellenkezni.
- Idióta vagy . Komolyan észre se vetted azt hogy mennyire megváltoztál?! Harry születése előtt teljesen más ember voltál most pedig ..- nézet végig rajtam .
- Igen , mi van most ?!- vontam fel szemöldököm.
- Szerelemre vágysz és családra , lehet mást be tudsz csapni de engem nem igazán .. amióta csak ismerlek ..  Nem igazán tudod jól elrejteni azt az embert akivé váltál !- mosollyodot el, mennyire gyönyörű a mosollya , idióta.













- Nem vágyom a szerelemre és főleg nem családra , ne néz engem hülyének . - morogtam .
- Tom ! Te ne néz engem hülyének , látom hogyan néztél a fiamra és Harryre vagy éppen Perselusra és Jamesre ! Ott bújik a szemedben a vágy , tudom hogy te is át szeretnéd élni azt amit ők !- újra végig simitott arcomon.
- Igen és.. miből gondolod hogy pont veled akarnám ezt , ha ?!- kérdeztem idegesen , én aki nem érzet eddig semmit most... Mint egy áradás úgy önt el engem ..
- Mert nem vagyok hülye ! Nagyon jól tudom hogyan reagálsz az érintésemre arra hogy igazán vágysz rám !- engedte el kezeimet , meg akartam ütni de nem ment .
- Addj nekem gyereket !- szülj magadnak..
- Van már elég neked ! Hagyjál ezzel , férfi vagyok nem tudok szülni.. és amúgy se szülnék neked ..- indultam el a folyosón...
- Neked még egy sincs , szülni fogsz nekem !- megse hallom mit mond , csak tűnjek már el innen.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now