Nem nem Perselus csakis az enyém és ebből nem engedek. Biztos hogy nem. Furcsa lánynak találom olyan rámenős? Vagyis nem tudom furcsa hogy Perst ismeri de nem vele próbál beszélni hanem mindenáron velem. Igaz most ismertük meg egymást, de Pers nem is figyel. Rögtön mellém próbált ülni, láttam hogy Perselusnak mennyire rosszul esik ez a lánytól.
Így fogtam magam és át ültem a fiú mellé. Úgy hiszem nem bánta, az út felénél se tartottunk amikor is egy fej borult a vállamra. Oda nézek és igazából a leggédesebb dolgot látom. Elaludt se igazán amiket mondott hogy otthonról hogyan is jött el. Csodálom hogy eddig éberen tudott maradni. Lily felől csak egy fújást halok oda nézek, látom neki ez nem igazán tetszik. De ez számomra csak is jó, bár Persnek idővel eléggé nehéz lesz majd.
Lassan de már mindjárt ott vagyunk, mellettem lévő fekete hajkorona is meg mozdult. Vagyis fel ébredt lily most mintha még durvábban nézne rá. Úgy veszem észre ez bántja is őt. Igazán próbál erősnek tűnni valamennyire sikerül is. De nem akarom hogy az legyen ami nem ő. Erős de mégis olyan esetlen ő így különleges, bár az nem tetszik hogy az érzelmeit elrejti előlem. Ez is biztosan az apja miatt van...
Vonatról leszállva indulunk el a csónakok felé. Valahogy később értünk ide és olyan csónakok voltak amik majdnem hogy tele volt. Persze 2 személy még beférhet. Nézek le magam mellé de nem találom Perst, Lily kapva kap az alkalmon és ki jelenti hogy velem utazik. Kösz de nem elküldöm a lányos csoporthoz persze kicsit fültek hogy miért is.
Gyorsan próbálom megtalálni Perst, elég nehéz mivel kicsi és fekete ruhába van ugye bár már este van. Kellett egy kevés idő mire megtaláltam nem messze volt tőlem éppen szállt be a csónakba de valahogy megbotlot. Gyorsan szaladok felé remélve hogy elérem hála sikerült, persze mit mondjak harcias. Eléggé hasonlít egy macskára jellege, nem kell neki a segítség, de újra meg botlot. Persze nem hagytam annyiban inkább gyorsan le ültünk.
Elég csúnyán néztek már ránk és az ő is észre vette. Valami nem stimmelt kezdet zöldülni persze hogy ügyetlen és még a víztől is rosszul van. Oda érve amikor ki szálltunk rögtön meg fogtam alig bírt állni a lábán. Valahogy ahogy a kastélyba értünk Lily is megjelent mellettünk, Perselus persze rögtön el lököt magától. Na jó ezt még vissza adom neki valahogy. Kicsit felháborító ez a Lily...
Nagyteremben érve előre mentünk ahol azt a csúnya beszélő öreg kalapot a fejünkre téve, beosztott minket. Persze a Griffendélbe kerültem, ahogy Pers néztem olyan furcsa volt szomorú.
Nem sokkal később rá jöttem miért, őt a Mardekárba osztotta be a kalap a két ház ellenség. Mindkettő megveti a másik ágat. Ha azt veszik észre hogy jobban vagyunk eléggé meg fogják keseríteni az életünk.Én még bírnám is de az amin Perselus keresztül ment eddig számára ez már sok lenne. Le ülve az asztalhoz át nézek az oldalukra, szomorú és valamin gondolkodik. Hirtelen fel néz azok a szemek tele vannak most fájdalommal. Küldök feléje egy mosolyt, tudom nem a legjobb húzás de látniuk kell hogy "nem vagyunk barátok". Furcsán reagált rá, hirtelen felállt és kiszaladt...
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy csináljak e egy külön könyvet Jamesnek és Pitonak? Úgy gondolom ez itt kicsit hosszú lenne és ennek a könyvnek igazán a főszereplői Draco és Harry. Kérlek írjátok le hogy hogyan jobb nektek itt megtudni az egész "Háttér storyt" vagy külön könyvben.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.