75. [különkiadás] +18

1.4K 45 7
                                    

-Draco siess már! - idegen csapkodom a vizet a kádban, meg ígérte hogy együtt fürdünk. Persze sehol nincsen én pedig nagy nehenez le öltöztem egyedül .. nem könnyű ilyen hasal bármit is tenni.
-Drágám mondtam hogy mindjárt ott vagyok. - szólalt meg és már az ajtóban is van., persze amint meglátam dühösen a fal felé fordítottam fejemet.
-Ne legyél dühös csak valamit el kellett intéznem. - mondja majd szál be mögém a kádba. Nem sokáig tudok haragudni rá és főleg ebben az időben nem..
-Tudod hogy milyen vagyok most.. - mondom majd megérzem fejét a nyakamban.
-Drakho neh mosht - mondom amikor az érzékeny pontomhoz ért a nyakamnál.
Keze lassan kezdi testemet felfedezni, minden egyes érintett porcikám ég az érintésétől...
-Dracho- nyögöm nevét mikor merevedő tagomhoz ért kezével.
-Mit akarsz drágám? - súgja fülembe.
-Tégedhh- kezével rögtön lüktető tagomra markol és rögtön gyorsan kezdi mozgatni kezét..
Nem sok időbe telt... szégyellem magamat hiszen ilyen hamar...
Lassan felé fordulok és tagjára tenném kezemet mire el löki..

Most nem értem igaz az utóbbi időbe mindig ilyen volt... vagyis hogy ő engem kényeztetett viszont én nem viszonozhatam neki.
-De láttom hogy vágysz rám, miért nem engeded? - kérdem szemébe nézve és könnyeim lassan meg indulnak.
-Most csak neked szeretnék örömet okozni. - mondja majd fejemre ad egy puszit. Mit mondjak ezzel egyáltalán nem segített a helyzeten. Lassan kicsit nehezen fel álltam a kádból, akkar segíteni de nem engedtem neki.
Magamra vettem a köntöst és el indultam a szobába, persze Draco utánam kiáltott még de nem figyeltem rá..
-Drágám.! Nem úgy gondoltam. - mondja majd elém térdelt és szeméből ki söpörte a könyeket.
-Mond meg az igazat. Velem van baj az hogy kövér vagyok? Már nem tetszem neked? - kérdem újra szabadon engedve könnyeim.
-Miért gondolod ezt? Szó sincs erről, csak  nem tehetem meg mert.. - mondja majd hirtelen zsebébe nyúlt és egy kicsi piros dobozt vesz elő.. Nem értem most mit akkar vagy..
-Harry hozzám jössz? - kérdi, mire arcomat fel emelem és össze találkoznak szemeink.
-Most ez komoly? - kérdem tőle.
-Igen az. - mire kezemért nyúlt és rá húzta a gyűrűt, a választ se hallgatta meg. Bár úgy is tudja hogy mi a válaszom.

-Ezt el tervezted igaz? - kérdem tőle mire maga mellé húzott és kezét hasamra tette.
-Miből gondolod ezt? - kérdi szemöldökét felhúzva, persze tudom hogy tetteti magát..
-Mivel karácsony lesz egy nap múlva.. És lassan 1 hete csináltad ezt vagyis hogy.. Amit a kádba csináltál.. Csak annyit adtál nekem.. Tudod mennyire vágytam rád.? - kérdem, tényleg nem tudja milyen volt amikor többre vágytam..
-Hidd el tudom, hiszen láttad a fürdőben.. De nem tehetem meg akkartam ezt várni.. Hiszen most akkarom vissza adni minden egyes pillanatott..

Remélemtem hogy ezt fogja mondani, lassan számra hajolt és keze megint el indult testemet felfedezni. Mikor hirtelen hallottuk hogy lent nyílik az ajtó.
Baker ki is ment a fejemből hogy apáék jönnek át Luluval hiszen vásárolni mennek.
-Folytatjuk ha Lulu alszik, addig is gyere menjünk le. - mondom majd lassan nagy nehezen mi keltem az ágyból.
Draco még mindig ott feküdt és mintha duzzogna.
-Na nem vagy te kisgyerek. Gyere menjünk úgy is tudod hogy kárpótolni foglak.! - mondom majd már mellettem is van a párom..

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now