Draco szemszög :Itt valami nagyon de nagyon nem stimmel, ha lázas az ember nem ilyen. Vagyis nem tudom amikor én beteg voltam alig tudtam meg mozdulni és fájdalom volt minden. Anyám mindig azt mondta olyan fájdalmasan nézek rá mint akibe ezernyi kést szúrnak.
Viszont Harry arca mást tükröz, nem boldogságot mégis olyan nyugodt.Szeretem nézni ahogyan alszik persze nem sokszor volt alkalmam így látni. Ezért is kell kihasználnom az alkalmat hogy vele lehetek. Gondosan be takaróm újra, nem tudom hogy képes folyton le lökni magadról a takarót.
Oldalra fordul majd még jobban hozzám simul, valami itt nem stimmel vagyis lent. Harry most tényleg?? De mitől? Mit mondjak a legjobb ember mellett, miért pont mellettem. Egyáltalán miért? Pont mellettem aki alig bírja ki hogy nincs mellette aztán meg alig bírja ki hogy meg ne érintse.
Most ez mitől van egyáltalán, jó tudom tinédzser test hisz én is ebben a korban vagyok. De azért én olyan ember is vagyok vannak azért perverz gondolataim ezzel a személlyel itt mellettem. De Harry nem olyan biztos hogy a láz miatt van most ilyen állapotban.
Egyre jobban hozzám dörzsöli magát, istenem nem bírom ezt a gyereket. Tessék most nekem is gondom van, és most bírd ki azt hogy nem támad le. Pedig milyen dolgokat is tudnék vele tenni és az ő helyes kis...
El kellene mennem innen tudom hogy nem bírom sokáig ezt már de igazán Harry sem. Amilyen állapotban van és nem jó sokáig tartogatni ezt főleg hogy számára valószínűleg ez az első.
Közelebb húzódom hozzá és lassan lejjebb hámozom nadrágját. Próbálom minél inkább úgy csinálni hogy ne ébredjen fel. Perselus azt mondta hogy csak holnap fog fel ébredni mégis az amit tenni fogok lehet fel ébreszti.
A nadrágja már eléggé szoros volt számára mire le veszem róla elém kerül féltve őrzött titka. Lassan könnyíteni kezdek rajta mire hirtelen meg szólalt. Istenem az a hang viszont álomban van mégis az amit mondott "Draco" csak úgy tüzelt a vágyam.
Nehezen bírtam ki hogy ott helyben ne teperjem magam alá . Miután végeztem vele gyorsan át töröltem testét majd újra betakartam. Nem fogok vele itt maradni ma így is többet kaptam tőle mint eddig bármikor, meg hát nekem is kell könnyíteni magamon.
Kicsit furcsa így éjszaka közepén zuhanyozni menni de hát ha meg kell tenni akkor meg kell tenni. Persze akkor is csak róla tudtam képzelődni és az a hang a fejemben juttatott el a csúcs pontomra. Újra pizsamába öltözve már saját szobámba indulok el.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.