74.

889 51 4
                                    

-Miből gondolod hogy el tűnök? - kérdezi nyugodt hangon. Őszintén én se tudom vagyis azt hogy miért mondtam ezt, csak van egy olyan különös érzésem..
-Semmi semmi hagyjuk inkább. Siessünk inkább vissza mert éhen halok. - most jött el a terelés ideje..
-Na ne tereld a figyelmem. - mondja hát igen könnyű átlátnia  rajtam.
-Tényleg éhes vagyok.. - próbálom a hangomal jelezni hogy ideges vagyok persze szó sincs róla.
-Rendben, parancsára hercegnő. - röhögte el magát... Mi az hogy hersegnő??

Lassan a házhoz értünk mire Tomot találtuk az udvaron, őszintén ez kicsit furcsa. Vagyis az hogy kint van, Tom nem az a kinti ember ő inkább a szobájában van. Önszántából nem igazán járkál sehová és ide az udvar is bele tartozik.
-Tom te miért vagy kint? - kérdem mire Draco a földre tett, majd Tom fel emelte a fejét.
-Miért talán nem lehetek kint? Az én házam nem? - mondja, majd az ajtóhoz lépünk mire újra megszólalt.
-Én a helyetekben nem tenném. -mondja
-De én éhes vagyok. - mondom nem értem mire akkar célozni..
-Láttom Harry lassú felfogásod van, felőlem nyugodtan be mehetsz. Persze akkor műsoros ebéded lesz..- még mindig nem értem.. De mintha Draco értené a jelzést.

-Akkor menjünk hozzánk. Anya úgyis mindig több ételt csinál mint amennyit meg szoktunk enni.. - mondja mire hasam egy nagyot korgot amit igenek vett.
-Na és Tom te jössz? - fordulok vissza az említett személyhez.
-Felőlem, még mindig jobb mint itt várni mikor végeznek. - mondta majd Dracora nézek mire el mosolyodot.
-Nem értem. - jelentem ki, mire mindketten röhögni kezdenek.
-Majd egyszer megtudod, látod még kicsi vagy. - mondja Tom majd ki nyújtja kezét.
-Fogjátok meg, könnyebb hopponálva. - mire egyszerre meg érintettük a kezét, majd már éreztem is a gyomromban azt a rossz érzést.

Az ajtóhoz lépett Draco mi pedig követük, majd lassan nyílt ki az óriási ajtó.
-Anyám itthon vagyok, és hoztam pár vendéget. - szólalteg Draco, kicsit furcsállom hogy az apjának nem is szólt.
-Draco végre hogy haza jöttél és kik a vend... - akadt meg Draco anyukája mikor  Tomot meg látta majd mélyen meghajolt előtte... A mai napig nem értem miért félnek tőle..
-Nagyúr! Kérem jöjjön beljebb. Harry te is faradj beljebb. Éhesek vagytok.? - fordult felénk, mire hasam megint hatalmasat korgot. Mire csak egy mosolyt kaptam Draco anyukájától.
-Ezt igenek veszem gyertek akkor ebédelni. - mondta majd már indult is volna el mire Draco hirtelen megszólalt.
-Apám hol van? - kérdezte.
-Csak este jön haza.. - mondta szomorú hangon az anyukája.
-Addig úgy se maradunk.. - mintha Draco hangjában düh jelent volna meg.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now