6.

2.3K 114 0
                                    


James húz maga után, nem engedett el. De igazán hogy is várhatam volna, teljesen olyan mint aki éppen egy prédát vadásznabe. Furcsa mind ketten 11 évesek vagyunk de úgy érzem neki az akarata erősebb. Az is közre játszik benne hogy majdnem 20cm magasabb nálam. Tudom hogy még nőni fogok de ez akkor is zavar. Másrészt jó érzés hogy végre valaki emberként kezel anyán kívül.

Lassan meg érkezünk az állomásra, de nagyon hamar van. Úgy gondolom itt az ideje hogy szét váljanak útjaink. Elfordulva indulnék el a másik irányba de utam állja.
-Hey nem az volt hogy együtt utazunk? - kérdezi felvont szemöldökell. Na tessék Perselus ezért ne engedj soha senkinek.
-Nem egyáltalán nem ez volt. Azt mondtad a vonatig együtt jövünk és beszélünk. Furcsa hogy pont te mondtad és meg se szólaltál. Engedelmedel most megyek. - megint nem enged nem igaz  már most meg őrjít.
-Ne haragudj igazán figyelnem kellett hogy merre jövünk. Itt eléggé el lehet tévedni és olyan helyek vannak ahová nem lenne jó nekünk menni. De enged hogy ki engeszteljelek. Utazunk együtt. Mit szólsz hozzá? - kérdi hatalmas mosollyal, bele pirulok. Nem tünhetek rossznak hiszen azért nem beszélt mert nem akarta hogy baj legyen. Másrészt nem veszthetem el az egyetlen barátom.
Bólintok neki majd még szélesebben mosolyog.

Indulásig közel 2 óránk volt még így be ültünk valami Foltozott üst nevű helyre.
Igazán sokmindent meg tudtam róla neki sincsenek testvérei viszont  ellenben velem ő aranyvérű varázsló ami annyit tesz hogy mindkét szülő varázsló. Nem úgy mint nálam anya boszorkány apa múgli én csak félvér vagyok. Kérdezett ő is rólam de látta hogy nem akarom elmondani..
-Ne haragudj biztos nem bízol bennem annyira. - mondja lehajtva fejét.
-Szó sincs róla de inkább csak neked szeretném el mondani. Úgy hogy más nem hallja. - erre a mondatra felkapja fejét és megint az a mosoly.
-Köszönöm a bizalmad. Rendben akkor ebédeljünk meg és menjünk a vonathoz. Majd ott beszélünk tovább.-örülök hogy normális emberel tudok beszélni.

Mit mondjak eléggé lassan szolgáltak ki de legalább kiszolgáltak. Így sietni kellet a 9 és 3/4 vágányhoz. Soha nem hallottam ilyenről de James elmondása szerint ő tudja hol van, így rá bíztam magamat.
Egyre több furcsaság volt jó tudom a varázslás mindenre képes de nekünk egy falon kellett keresztül menni. Nem akartam így James karon ragadott és magával húzott. Az agyam el dobtam hogy mennyivel másabb volt az egész hely. Életemben először mosolyodtam el teljes szívemből. Persze a mellettem lévő alak csak röhögött.
-Most mi van? - kérdem tőle dühösen.
-Semmi semmi csak inkább vicsorgáshoz hasonlít a mosolyod de nagyon aranyos. -  megint elvőrösödtem. De mi vicsor nem is vicsorogtam.

Felszálva a vonatra kerestünk egy kabint amiben nincsenek emberek. Elég nehéz volt hiszen első éveseknek igazán meg mondják hova kell ülni. Jamesnek valahogy még is sikerült. Úgy hiszem ő nem az a szabály követő ember. Furcsa én pont az elentétje vagyok. Elfoglalva a a helyünket elkezdem mesélni. Neki valahogy képes vagyok megnyilni. Egyszer se szólt közbe, de a végére a fejét lehajtotta. Lehet most felbontja a baratságunk nem igazán akkarom hogy megtörténjen.

Hirtelen emeli fel fejét majd csak azt veszem észre hogy megölel. Vissza ölelem és könnyezni kezdek. Hirtelen nyílik az ajtó majd mindketten arra tekintünk.
-Lily! - mondom meglepődve, Lily volt eddig az egyetlen barátom. Bene mindig meg bíztam tud rólam sokmindent , örülök hogy egy iskolába járhatók vele.
-Oo Perselus te is? Azt hittem nem fogsz jönni. - lepődőten mondja.
-És ki melletted az a fiú. - mutat Jamesre.
-Ő itt James, nem rég ismertem meg.
-Örvendek James Potter - mondja kifejezéstelen arccal.
-Honnan ismered ezt a lányt? - kérdi tőlem komoly arccal.
-Ő itt Lily Evans, régóta ismerem.
-Örvendek, James - mondja Lily hatalmas mosollyal.
-Nem baj ha én is ide ülök. - kérdi.
-Nem nyugodtan. - mondom neki. Egyenesen James felé indul. Kicsit csalódtam azt hittem ide fog ülni. Meglepően át ült mellém James, erre el mosolyodtam.
Lily elég furcsán nézet rám.
Nem is tudtam hogy ettől a pillanatól minden meg változik.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now