69.

840 53 4
                                    

Perselus szemszög :

Lehetetlen az amit a fiam mond. Vagyis ezt gondoltam úgy egy percig. Draco értesített hogy mit csinál az én drága fiam.. Azért néha tényleg olyan makacs mint az apja.. Aggódva mentem a szobába hiszen ez egyáltalán nem olyan varázslat ami biztonságos. Elég sok következménye lehet ha valaki rosszul használja. Ahogy be értem még feküdt az ágyba nem sokkal később hirtelen ült fel. Úgy láttam nem volt semmi baja, majd sírva nézet rám és közölte a hírt hogy Jamie megvan..

Vagyis értem tette az egészet ez a buta kölök. De egyáltalán hogyan volt képes erre az egészre., még én se tudtam ezt meg csinálni és Tom se. Várjunk lehet hogy neki ez az a különleges képessége.. De akkor ennek jelentkeznie kellett volna hamarabb. De ha ez a képesség éppen azért nem tudtunk róla mert ennyire különleges.

-Rendben, ne sírj. Mit tudtál meg? És miért nem szóltál nekünk? Tudod mennyi bajod eshetett volna? - kérdem mire hozzám bújik.
-Annyit tudott mondani hogy a Roxfortól északra van. Apa ki az a Hadrian.? - kérdi. Mégis honnan tud erről én egyszer se szólítottam így hacsak nem..
-Hol hallottad ezt a nevet? - kérdem ha bár tudom..
-Apa mondta vagyis így szólított engem. - gondolkodik el.
-Ez a neved, tudod mi ezt adtuk neked viszont ő ezt el vette tőled... - mondom fejemet le hajtva, az az ember tönkre tette az életünket.
-Apa vissza kaphatóm a nevemet? - kérdezi, mire a szívem megtelik örömmel.
-Biztosan ezt szeretnéd? - kérdem, de ismerem már a fiam
-Igen, hiszen én a ti fiatok vagyok. Nem másé és a nevem Hadrian. - mondja mire meg öleltem.

- Pihenj egy kicsit szólok ha van ebéd. Te pedig figyelj rá addig. - mondom Hadriának, az utolsó mondatot meg Draconak. Nem akarom hogy bármit csináljon megint..
Lassan sétálok át Tom szobájába.
-Tom van egy segítségünk. - mondom mire Tom felém fordul.
-Északra a Roxfortól. - mondom mire a jel megjelenik a kézen és parancsba adja a keresést.
-És mégis honnan van , tudomásod róla.? - kérdi.
-Hadrián... - mondom.
-Tehát tudja a nevét, na halljam honnan is tudja.
-Álom utazás. - mondom mire mintha meglepődne, de hát a nagy úrol beszélek ő nem is tud.
-Hiszen nagyon kevesek képesek rá, még én se tudok... - mintha megsértődött volna..

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now