95.

681 33 3
                                    











- Nem tudtam hogy hogyan mondjam el neked , nem volt olyan alkalmam. Azért mégse állhatam úgy éled hogy babám lesz .. Valahogy máshogy akartam volna tudtodra adni . - mondtam és lágyan Harry arcára simitottam.
- Elhiszem , remélem tudod hogy nekem semmi bajom nincs ezzel. Az a fontos hogy te és apa jól legyetek. Egyébként hol van apa ?- kérdezte Harry  , nem igazán szeretném elmondani neki .. Hiszen azt beszéltük Jamesel hogy nem mondok ezzel kapcsolatban semmit Harry-nek..
- Most más dolga van !- mondtam ,bár hogy én mennyire is utálok hazudni neki .

- Tom ?- kérdezte újra a fiam .
-  Ő apával van .- mondtam , mondjuk nekem is feltűnt hogy Draco nincs itt.
- Hol van Draco ?!- kérdeztem mire Harry szomorúan a földre nézet . Talán össze vesztek egymással.?
- Neki haza kellett mennie . Nem tudom hogy miért mert csak hirtelen ment el . Aggódom  , apa ugye nincs semmi baj ?!- kérdezte a fiam könnyes szemmel , istenem mennyire rossz így látni a saját fiam.
- Shh , nem lesz semmi baj ! - mondtam és erősen magamhoz öleltem a fiam .
- Igéred?!- kérdezte szemembe nézve , bólintottam.





James szemszöge :


Tudom hogy mennyire jönni akart volna Pers de amúgy se engedtem volna neki . Egyébként is ebben az állapotban csak hülye ember hallgatna rá .
- Várunk meg valakit ? Vagy .. - kérdeztem Tomot.
- Ne olyan gyorsan szőke herceg . Egyébként igen várjuk a Malfoy fiút. - mondta mire szemem el kerekedett , mégis mi a fenének jön velünk egy gyerek ..
- Miért ..- tettem volna fel a következő kérdezte.
- Ne kérdezz ennyit , nem mindent tudsz róla.. Maradj inkább csöndben ha nem akkarod hogy tudják hogy itt vagyunk .- szólt rám Tom ..
Nem vagyok már gyerek , de érdekel hogy mégis mi a fenének van velünk egy gyerek.


Csak vártunk és vártunk , de hogy miért és miénk azt nem tudom . Aztán csak azt vettem észre hogy valaki Tom mellett van . Jobban megnéztem ez Draco , amúgy semmi bajom nincsen vele. Csak hát mégis a fiam párja és mi van hogyha valami történik vele . Hogyan fogok én Hadrian szemébe nézni . Felálltam majd melléjük sietem .
- A felső emeleten van balra az első szobában . A folyosókon mindenkit ártalmatlanná tettem .- mondta Draco , nem igazán tudom elhinni azt amit mond .
- Ügyes fiú , maradj kint és őrködj . Szólj ha bármi van mi akkor be megyünk .- mondta Tom és megvergete a fiú vállát.
- Mégis hogy ..- kezdtem volna bele..
- Ne most James ! Ennek nem most van itt az ideje . Majd később megkérdezed .. Nem akkarok jobban bele folyni a családi próblémákba..- mondta ..

Igaz ennek most nincs itt az ideje ..

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now