68.

811 50 1
                                    

Hát itt ülök Dracoval szemben azután hogy elmondtam mit tervezek.. Nem akarja engedni, viszont tudja hogy amit a fejembe veszek úgy is teszek.
-Nem nem fogod! Tudod hogy mi a következménye? - kérdi, igen tudok de ez nem számít most. Már az ágyon fekszem és igazából csak egy varázsigét kell elmondani. Ebben nem igazán tud megállítani, nekem azért kell most Draco hogy valaki mellettem legyen.
-Vigyázz rám kérlek. - mondom, majd szememet le csukva elmondom a szavakat.

Különös helyen vagyok, tudom jelenleg álmodom, de mégis minden valóság.
Egy szobában vagyok, elég kicsinyes olyan mint nekem a gardrób alatti szobám. Sötét van lassan körül nézek hátha megtalálom azt amit keresek.
Látok két fényképet a  falon, lassan közelebb lépek. Az egyiken én vagyok a másikon pedig apa. Nem is tudom rólam honnan lehet ilyen fénykép hiszen ezen még a nqgybátyáméknál voltam..

A szobába jobban végig tekintek mire van egy ágy ahol egy férfi fekszik ez biztosan apa. Közelebb lépek, a fal felé fordul így arcát nem látom. Elkezdem szólítani meg kicsit vállát meg meg lököm.
-Apa! - kicsit hangosabban szólok mire lassan megfordul. Ő az az arca teljesen olyan mint a képen, igaz sokkal vékonyabb és betegnek is tűnik.
-Hadrian? - kérdi mély hangon, hát az én nevem harry..
-Nem Harry vagyok, úgy hiszem a fiad. - mondom mire rögtön fel ugrik.
-Tényleg te vagy az? - kérdi mire bólintok.
-Hogy kerültél ide? Álmodom? - kérdi.

-Igen álmodsz. Viszont mégis a valóság egy varázslat segítségével tudtam így találkozni veled. - mondom mire az arcán rémület mutatkozik meg.
-Tudod hogy nem szabad, nem lehet sok ideig itt lenned, következményt von maga után. - mondja, tudom mert azért utána néztem..
-Tudom, de apa találkoznunk kellett. Apa már nagyon hiányol téged. - szemei meg telnek könnyel.
-Hát nem felejtett el? Várjunk honnan is tudsz te erről? - kérdi szemöldökét felhuzva.
-Am apa mondta el... De ez most nem fontos. Tudod pontosan hol tartanak téged fogva?-kérdem.
-Sajnos nem viszont hallottam régebben az egyik őrtöl valamit. Északra a Roxfortól. Viszont Hadrian menned kell. - mondja majd már újra ébren vagyok, vagyis ki lökött az elméjéből.

-Harry még is mi a fenét művelsz.- hallom meg apa dühös hangját mellettem.
-Megvan, apa megvan. - mondom sírva mire már ő is reagál.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now