- Szóval mennyi ideig akarsz még itt tartani ?!- kérdeztem bele kortyolva a borba , olyan különös íze van . Ízlik nagyon de olyan furcsán érzem tőle magamat , talán túlságosan elszoktam már az alkoholtól.
- Senki nem tart itt , valószínűleg megoldottad volna azt hogy el tudj innen menni , mint mondtam engem nem tudsz becsapni.!- állt fel Lucius majd mellém lépett , meg fogta a vállamat majd enyhén hátra dőltött. Hogy miért is engedem ezt neki .. jó kérdés én magam se tudom lassan több mint egy hete itt vagyok és engedem hogy ilyet csináljon. Apró csókok érintéssek mind jól esnek tőle , nem értem hogy egyáltalán miért hagyom magamat . Viszont mondenhogy is nézzük igen is megérdemelném hogy valaki így bánjon velem mint ő .. vagy talán mégse .
- Minden rendben Tom ? - fogott államra Lucius majd felemelte hogy szemébe tudjak nézni ..- Hagyj semmi bajom ! - löktem el kezét majd hirtelen állatam fel az asztaltól . Azt hiszem nem a legjobb itas állapotban gyors mozdulatokkat tenni , a lábaim nem teszik a kötelességeit..
- Hey ! Minek iszol annyit ha nem bírod !?- kapott el Lucius hangjában valami furcsa csengett , arca se olyan mint máskor.
- Valamit bele tettél a borba ?!- kérdeztem miközben kezébe emellett , most már alig érzem a végtagjaimat mintha ólom húzná lefelé őket .. ez biztosan a bor miatt van , részegség nem üt be ilyen hamar és nem így .
- Miért tettem volna ?!- kérdezte miközben elindult a folyosón . Valami nincsen itt rendben , ég az egész testem , kényelmetlen ez az egész helyzet.
- Lucius , tegyél le !- parancsoltam rá , ő csak tovább ment s mintha meg se hallotta volna azt amit az előbb mondtam .
- Hallod hogy mit mondtam ..- ütöttem meg mellkasát .
- Nem hiszem hogy képes lennél megállni a lábadon .. csak néz a nadrágodra..- értetlen arcal le vezetem a tekintetemet.Arcom úgy kezdet lángolni mint az étkezőben a tűz , biztos hogy valamit bele kevert a borba .. Mellkasába bújtam nem akkarom hogy így lásson és amúgy is az ő hibája.. Amint képes leszek járni biztosan eltűnők innen , nem akkarok a közelében lenni . Egy pillanatra fel pillantottam , már ott kellene lennünk a szobába amit adott..
- Miért a te szobádba viszel ?!- kérdeztem elhajolva mellkasától.
- Azért hogy gyereket adjál nekem !- nézet le rám vágyal teli szemekkel , már megint ezt kezdi..
- Mint mondtam van elég kölyköd , nem tudok terhes lenni te idióta !- mondtam mikor kinyílt előtte az ajtó majd belépett velem .
- Az egyik legnagyobb mágus vagy minden lehetséges egy kis segítséggel !- dobot le az ágyra , tényleg rá dobot az ágyra .. mégis mit képzel ..
- Te bele kevertél valamit a borba .. most komolyan .. - az eszem mindig gyorsan forgott.. mindig..
- Mint mindig gyorsan vág az eszed !- kezdte el ingjét kigombolni..
- Én viszont nem akkarom .. nem akkarok lefeküdni veled .. ha úgy csinálod hogy én nem akkarok akkor ár erőszak.. - tettem kulcsoltam össze magam előtt kezeimet..
- Ne aggódj . Te is akkarni fogod ..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.