55.

983 65 2
                                    

Perselus szemszög :

Valahogy gondolahatam volna hogy Draco erre készült, vagyis hogy az utóbbi időben annyiszor rá kérdezett az egészre. De ez a húzás kicsit merész volt, de közben mégis pont jó alkalom. Legalább Harrynek el tudom mondani hogy mi is történt vele és hogy mire kell felkészülnie a jövőben.
Lassan vezetem be tekintettem a szobában lévő fiamra.

Őszintén ezt az érzést nem adnám oda semmi  pénzért de közben meg még is.
Félek hogyan fog az egész dologra reagálni, tudom hogy mennyire jó ember de amit mondani fogok neki..
Még lehet egy felnőtt se lenne képes felfogni.
Lassan felé sétálok és le ülök az ágy szélére, majd szemébe nézek.

Olyan gyönyörűek a szemei, ilyenkor mindig mintha Jamie lenne vagyis nem tudom olyan furcsa érzés. Olyan más lesz az hogy tudni fog arról mi is történt vele, velünk.

-Apa.?-megint el gondolkodtam újra szemébe nézek..most tényleg el kell mondanom neki
-Nagyon hosszú az egész történet remélem nem fogsz rám máshogy nézni és nem fogsz haragudni rám. Bocsánat hogy eddig titokban tartottam. - mondom mire egy meleg kezet érzek meg. Vagyis próbál biztatni nem tudom mit tennék ha meg gyűlölne engem. Erősebben megszorítja a kezem, nem is érdemlem meg.

-Tudod a szüleid nem Lily és James Potter voltak. Lehet el fogsz emiatt ítélni de a szüleid James és én vagyunk. - mondom mire szemei majdnem ki esnek a helyükről.
-Tudom különös ezt hallanod és fel merülhet benned a kérdés hogy akkor miért hagytalak egyedül azoknál a gyökér embereknél. Nem hagytalak ott hanem elvittek téged úgy mint Jamiet. - néhány könnycsepp utat tört magának mindig fáj amikor erről kell beszélnem.
-Valahogy velem van a gond mert már gyerekként is úgy érzem sok problémát okoztam a körülöttem lévő embereknek.

-James már gyerekként is ismertem, és bárhogy is próbáltam őt el lökni magamtól soha se engedte mindig vissza jött hozzám. Elég korán észre vettem hogy szeretem őt aminek hangot nem igazán adtam de valahogy ezt is ki derített. Mindketten fiatalok voltunk és nagyon szeretük egymást, aztán hirtelen te is az életünkbe csöppentél. Tudod a mostani problémák már akkor is jelen voltak az életünkben. Olyan helyre kellett mennünk ahol nem találnak ránk. Végül valahogy mégis sikerült nekik téged és Jamie elvették tőlem. - lassan de megölelt, félek hiszen még egy valamit el kell mondanom neki.
-Tegnap a rosszulléted tudod nekem is hasonlóak vannak és ugyanabban a korban kezdődött. Nem tudom hogy honnan örököltem de örülök neki hiszen akkor nem lehetnél most itt velem. Tudod mi képesek vagyunk arra hogy ki hordjunk egy gyermeket... - azt hiszem Harry is szürke varázsló vagyis mint nekem neki is lesz valami olyan képessége ami másnak nincs.

Harry szemszög :

Apa mellettem ült és el kezdte mondani hogy mi is történt és mi az igazság. Nem mondom nem kicsit lepődtem meg. Valahogy éreztem hogy több közünk van egymáshoz, de rossz volt apát sírni látni.
Örülök hogy tényleg egy család vagyunk, most az álmom valahogy értelmet kapott. Ezt még apának nem is mondtam, majd ha tényleg be bizonyosodik amit gondolok akkor.

A másik amit ma meg tudtam a rosszullétem hátterében, az jobban sokkolt. Vagyis hogy nekem is lehet majd gyerekem, persze ha férfivel lennék együtt. Valószínűtlen hogy megtörténe hiszen az akit én szeretek az az...

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now