Harry szemszög :
A szobámba tértem magamhoz a fejem még mindig fáj, én ezt egyszer úgy vissza fogom neki adni. Lassan felkelek az ágyból, át kellene öltözni mert a tegnapi koszos ruha van rajtam.. Az első lépésnél jött az első felismerés ami mintha teljesen kiment volna a fejemből.
Persze én eszes eszemel úgy lépek a lábamra hogy tegnap azon egy elég hatalmas seb keletkezett. Nem kicsit fáj, azt hiszem vérzik is de jelenleg nem igazán izgat. Vagyis de de én nem tudom el látni. Így hát az átöltözés helyet inkább el indulok apa szobája felé vagy inkább a konyha felé.
Olyan jó illatok származnak onnan tehát biztos hogy ott van. Nem könnyű oda le jutni lassan és fájdalmasan próbálok le sétálni, de sikert értem el.
-Harry mégis mi a fenét csinálsz? - kérdi apa kicsit aggódva és dühösen.
-Ott volt egy üzenet a polcon. Nem olvastad el? - rémlik hogy volt ott de nem volt kedvem elolvasni. Rá mosolygok amitől nem tud menekülni. Nála mindig kihasználom ezt vagyis nem tudom mindig meg békél ilyenkor.
De valami meleg folyik a lábamon amit apa is észre vesz.-Látod ezért kellett volna elolvasnod! Gyere segítek felülni a székre. Mit mondjak amikor Draco el mondta hogy szerezted nem igazán tudtam meg lepődni. Azért jobban is vigyázhatnál magadra. - na jó ebből sejtem hogy valószínűleg nem az igazat mondta el vagyis az igaz hogy magamtól estem el de az ájulás..
-Szét nyílt a seb, maradj itt és nehogy elmozdulj. Mindjárt vissza jövök. - mondat majd nem telt sok időbe mire az asztalnál ülök és a finom reggelimet eszem.
-Ma át jön Draco, hogy segítsen neked.Még jó hogy amúgy se tehetne mást hiszen miatta van vagyis nem a láb sérülés hanem a fej.. de akkor is. Baker mennyire hülye dolgokon gondolkozok, ezzel akarom leplezni hogy mennyire is találkozni akarok vele.. Hülye lennék ha haragudnék vagyis egy normális ember biztosan hisztérikát csapna. Persze az erdőbe mintha én is pont azt tettem volna. De most nem fog menekülni előlem mindent el fog mondani.
Draco szemszög :
Istenem ez az illat átlépni egy határt mit mondjak többet akarok belőle, haza kell már vinnem nincs rendesen ellátva. Viszont a saját véres ruháimat is helyre kell állítani. Mire is van a varázslás ha nem erre. Persze miután vissza értem vele Perselus majd hogy nem letépte a fejemet. Még jó hogy hogy amit lát az más mint ami az egész valóságnak felel meg.. Meg kért hogy maradjak egy ideig Harry mellett.
Szuper nem fog békén hagyni amíg meg nem tudja mi is történt. Nem számít úgy se mondom el másrészt nem igazán tudok Persel szembe szállni. Így most haza mentem össze pakolni pár cuccot. Örültem hogy apám nem volt otthon biztosan úgy ált volna hozzá mintha semmi nem történt volna. Nem tudom hogy mit tettem volna vele utálom amikor ilyen.
Tehát Tom házához közel van egy elhagyatott ház jó tudom hülyén hangzik de oda ma nem akarok vissza menni. Tehát abba a házba éjszakázom, csekély varázslatot kell rajta végre hajtani h i gy biztonságos legyen minden szempontból..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.