32.

1.2K 77 0
                                    

Ide oda járkálva figyelem ahogy Poppy vizsgálja Harryt, nagyon nem néz ki jól.
Miért kell ennyi szenvedést át élnie.?

Már egy ideje vizsgálja és furcsán méregeti miért nem mind semmit.
-Perselus. - rögtön oda figyelek.
-Életben marad de elég súlyos sérüléseket kapott. Pihennie kell sokat és valakinek figyelnie kell rá. - meg nyugodtam nem fog bele halni de nagyon rossz állapotban van. Nem érdekel de nem tűröm ezt tovább.

Nem fogom engedni hogy így az iskolába járjon. Felőlem azt tesz az öreg amit akar de ő így nem fog iskolába járni hogy majdnem halálra verték. Tudom hogy ezzel az igazgató csakis az éltem akarja tönkre tenni ennyi év után se értem hogy miért.

Üzenetem Tommnak hogy vissza megyünk persze rögtön kérdezni kezdte miért. Tudja hogy baj van mert érzete majd személyesen mindent el mondok neki. Addig kell el mennem innen még az öreg észre nem veszi.  Nagyon kell ügyelnem arra hogy Harryt hogyan fogom meg. Pár dolgot össze szedtem majd le kicsinyitem hiszen így könnyebb és el is fér. Gyorsan mégis gyengéden kezembe fogom majd már meg is érkeztünk.

Rá tekintek gyorsan hogy rendben van e örülök neki hogy nem ébredt fel és most békésen alszik. Tom hallotta hogy még érkeztünk és gyorsan elénk sietett. Majd mintha dühös lenne kérdez.
-Még is mi a fene történt vele.? - lép mellém majd át veszi a kezemből. Igaz Harry nagyon könnyű de én gyenge vagyok úgy jobb ha ő viszi fel a szobába.

A szobában újra az ágyra tettük és megint be takartam mellé húzzok egy széket majd Tom is így tesz.
-Meg verték. - mondom egy hangúan.
-Mégis kik verték meg? És egyáltalán miért a halál szélén állt. - igaz Tom érzi Harryt vagyis ez összetett.
-A házából volt egy furcsa húzása amiben teljesen az apjára hasonlít. - mondom majd el hallkulok vissza emlékezve Jamie néhány tettére. Igazán Tom érti ezt az egészet mert végig mellettünk volt, vagyis...
-Akkor és értem miért kellett ezt tenni vele. Hányan voltak ellene? - kérdi
-5 fiú ellen volt, istenem ahogy ott feküdt és rám nézet a szívem szakadt meg.
-Értem. Vagyis nem mész vissza igaz? - kérdi.
-Nem viszont itt se maradhatok, rögtön itt fognak keresni minket. - mondom.
-Rendben akkor velem jöttök, úgyis ott áll a Denem kúria. Harrynek tanulnia kell. Mivel nálam mindegyik alapítóról van feljegyzés meg hát festmények is. Amik mit mondjak elég beszédesek jó lesz Harry számára. - ezt akkor se lehet, de Harry számára kell most egy hely ahol, nyugodtan élhet.
-Nem tudom hogyan hál..-nem hagyja hogy be fejezem.
-Nem kell ezt te is tudod. Tudom hogy nem jó Harryt ilyen állapotban utaztatni de indulni kell. Nem akarom hogy bajotok legyen. A végén még meg öl ő....

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now