- Hogy érted hogy leváltották ? - kérdeztem újból, ez nem kicsit meglepő. Hiszen mégis ki tenné ezt ilyen hirtelen , jó van egy sejtésem mégis az lehetetlen . Vagyis én apáékra és Tomra gondolok , azt tudom hogy nem mondanak el mindent nekem . Viszont azért ezt mégis tudnom kellett volna ha ők csinálják...
- Őszintén nem is leváltották hanem inkább lemondott. Igazából egy levelet találtak az asztalán , ő pedig sehol se volt. - mondta Hermione, közben Draco mellém lépett és oldalamra simult a keze.
- Draco te hallottál erről ? - kérdeztem mire megrázta a fejét. Tehát igazából senki nem tud róla hogy mi is történt és miért.- Draco ! - szólaltam meg mellette , mire azokal az igéző szemekel nézet rám .
- Mit csináljunk most ? Úgy értem hogy ami eddig történt és amit Mardekár mondott. Nekem ez túl egyszerűnek tűnik hiszen azért mégis róla beszélünk . Lehet kéne Apáéknak szólni nem ? - ezt a beszélgetést kicsit arrébb tettük meg a többiektől. Őszintén én már kicsit össze vagyok zavarodva annyi minden történt az utóbbi időben . Félek hogy ha a barátaim többet tudnának bajba sodornám őket . Másrészt tényleg ez a helyzet olyan amit jelenleg nem értek.Dumb nem tenné ezt csak úgy , valamit biztosan tervez a hátunk mögött. Azt se tudom hogy hol biztonságos most itt vagy otthon . Utálom ezeket a dolgokat , azokat amiket nem értek vagy nem tudok. Draco egy eldugott helyre húzott majd testünk egymásnak nyomódott, egy sóhaj hagyta el számat mire kezemet rögtön oda kaptam.
- Ez ez.. - próbálom menteni a menthetőt , mire szánk egymáshoz ért .Megint felül kerekedett rajtam ez az érzés.
- Nagyon feszült vagy , valahogy segítenem kellene rajtad . Nem gondold ?- az utolsó mondatot a fülembe súgta , mire az egész testemen végig áramlott valami furcsa érzés. A fejem egyre jobban kezdi ellepni a vágy ..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.