82.

815 41 2
                                    

Mit mondjak tényleg itt aludt velem , bár elég furcsa egy éjszaka volt. Nem igazán aludtam sokat de ahogy láttam Draco se . Egész éjjel olyan érzésem volt hogy figyelt engem , zavarban voltam . Végül csak sikerült elaludnom , viszont most azzal találtam magam szembe hogy a mellkasán fekszem. Jó igaz már elég rég óta vágytam erre és a valóságba mégis csak jobb .

Amúgy ma már készülnünk kell a suliba , vagyis holnap igazán már indulunk vissza . Őszintén nagyon nem látom értelmét mennem , hiszen amit apáék meséltek. Vagyis ugye hogy apát hogyan mentették ki , és hogy az igazgatóval.. Jó ennél többet én se tudok mer nem mondja el a teljes storyt senki . Viszont azt tudom hogy az igazgató ellenség . Apu nem jön vissza a suliba , persze ellene is volt annak hogy én vissza menjek.

Tom volt aki mondta hogy menjünk vissza jó Draco amúgy is ment volna . Az a rossz hogy ott nem lehetek vele persze ott lesz Hermione és Ron . Viszont azért az akit szeretek velem lesz de mégse . Valahogy meg kellen oldani hogy vele legyek , ha tényleg komolyan gondolja azt hogy együtt legyünk. Ki kell akkor találnunk valamit , mert hogy őszinte legyek én se akkarom hogy más rá hajtson.

...

- Draco hogy a fenébe voltál képes elaludni  ennyire? - kérdem idegesen  , le fogjuk késni a vonatot.
- Kedvesem , csak mondom hogy te ugyanúgy elaludtál. - eh ez nem is igaz.
- Nem baj igyekezz , még lehet elérjük a vonatot .- gyorsan felöltözöttünk , és sietünk le a konyhába , a bőröndeinket már előre küldtük.
Apa és apu tegnap elköszöntek tőlünk , nem tudom miért nem most . Viszont ez az ő döntésük örülök hogy elköszöntek tőlem. Kicsit furcsák az utóbbi időben viszont legalább együtt vagyunk.
- Ugy tudjátok hogy nem fogtok odaérni ?!- lépet ki a szekrény takarásból Tom .
- Hát tudod semmi se lehetetlen. - szólalok meg és húznám magammal Dracot hogy Induljunk.

- Van egy másik ötletem amivel időben odaértek .- mondta mire kicsit kíváncsi lettem , hiszen csak vonatal lehet eljutni a suliba.
- Nem hiszem hogy tényleg lenne ilyen lehetőség, akkor tudnánk róla.- mondom.
-Drága Harry ! Szerinted ti miért nem tudtok róla ? Ilyen titkos utak azért titkosak mert a nevében is benne van . A lényeg van egy út amivel az iskolába tudtok jutni . - mondta, érdekel most felcsigázot . Nem igazán mondott többet viszont, a kezünkbe nyomot egy térképet aminek a segítségével oda jutunk.
- Köszi a segítséget . Kérlek figyelj apáékra. - mondom , majd újra karon ragadtam Dracot és sietve húztam.

Persze egy idő után rá kellett jönnöm hogy nem értek a térképehez. Úgyhogy  most jelenleg Draco megy elől én pedig mögötte . Elég félelmetes az ahol jelenleg sétálunk , nem vagyok félős de a sötétség mindig is a gyengém volt.

- Azt hiszem megérkeztünk !- szólalt meg Draco hirtelen , kicsit megugrotam hirtelen.
- Add a kezed és Induljunk .- mondta majd kezem után nyúlt .
A nagy ajtót ami szerintem nem lehetett könnyű ki tudta nyitni egyedül.
Ismerős szag csapja meg az orrom , ahogy egyre beljebb haladtunk döbbentem rá hol is vagyunk.

Ez a titkok kamrája , kösz Tom ez nagyonagy segítség volt . Hirtelen valaki hatalmas mágiát éreztem meg. Azt hiszem Draco is mert kezemet erősebben megszorítótta. Különös alak közeledik felénk..

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now