15.

1.8K 105 4
                                    

Apa olyan furcsán viselkedett egész nap. De az az esti incidens aggaszt hiszen olyan meg gyötőrt volt. Lassan úgy érzem meg kellene szólalni de csak is apának. Mással nem is tudok beszélni de ő - ő más nem tudom miért. Csak úgy érzem mintha megérteni engem mindent tudna rólam. Most is olyan furcsa mintha rejtegetne valamit előlem. Nem bírom ezt olyan rossz figyel rám de közben mégse.

Lassan este van majd be jön a szobába. Kicsit félek azt kéri hadd köse be a szememet. De én bízom benne ezért még engedem neki. Megfogja kezemet és úgy vezet úgy hiszem hogy lefelé mert lépcsőzni kell. Nehéz de nagyon figyel arra hogy ne legyen bajom. Úgy hiszem megérkeztünk a szememről lekerül a szemfedő.

A földön találok egy kis dobozt és apa a fejét arra dönti, biztos azt akarja hogy ki nyisam. Egy fekete kis puhasság van benne, talán egy macska?. Gondom ahogy lassan kezembe veszem jövök rá hogy egy kis fekete farkas. Olyan gyönyörű.
-Tudod nem régen volt születésnapod és arra gondoltam örülnél valaminek. - mondja apa enyhén mosollyal az arcán. Annyira szeretem a mosolyát. Kissé meghatodtam, én soha nem kaptam ajándékot, főleg nem ilyen csodálatos állatot. Úgy érzem most kell mondanom, meg kell szólalnom..

-Köö-szön-öm apa. - mondom kicsit dadogva, nagyon régen szóltam meg utoljára. Várjunk mit is mondtam azt mondtam 'apa'. Ahh tudtam hogy nem kellett volna meg szólalni. Biztos haragszik rám. Majd amikor rá nézek meglepődöm. Sír apa sír. Miért?
Aggódóan oda megyek elé és fel pillantok  rá. Hirtelen hajol le és ölel meg.
-Köszönöm Harry. - ennyi az amit hallok örülök hogy nem haragszik rám.
-Kérlek beszélj többet hallani szeretném a hangod. De igazán nem érdemlem meg azt a szót amit utoljára mondtál. - mondja majd lassan felállva indul el a másik szobába.

Kicsit várok és utána megyek. De olyat látok amit nem hiszek el én még nem láttam őt így. Apa a földön keservesen sír talán rosszat mondtam? Halkan indulok meg felé, beszél nagyon halkan alig lehet érteni.
-Rossz voltam, én nem érdemlem meg ezt a szót. Rossz ember vagyok nem voltam jó a.. - nem értek többet. Gyorsan feléje futok és még ölelem.
-Kérlek ne sírj apa. - mondom neki és én is sírni kezdek.

Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]Where stories live. Discover now