Mit mondjak nem volt jó érzés újra át élni azt amit lassan egy fél éve éltem át utoljára. Most teljesen csődnek érzem magamat hiszen erősnek kellett volna lennem. Ezt tanultam apával olyan sokáig most pedig csalódás okoztam neki biztosan. Megint azok a tekintettek mint tavaly igaz jobban tudom kezelni már.
Aggódom hogy a tegnapi eseményeknek mi lesz a következménye. Én tényleg nem tettem semmit és a látvány is sok volt számomra. Viszont az hogy Draco velem volt és mintha akkor ott olyan lett volna kint féléve.. Sietek mert apával akkarok találkozni, nem fogom egyedül fel menni az igazgatóhoz.
Persze apa se engedne egyedül, nem tudom valahogy erősebbnek kell lennem hogy ne folyton apa álljon mellettem. Lehet Tomot meg kellene kérném, egyszer már felajánlota a lehetőséget de nem éltem vele. De most úgy gondolom kell ez a segítség.
Nem akkarok uralom allatt élni és nem akkarom hogy apa az alatt éljen. Hiszen lehet rajta látni hogy nem tetszik neki ez és folyton aggódik. A nagyterem előtt meglátom apát és együtt indulunk el az igazgatóhoz. Útközben valami varázslatot mondot el és mintha valami pajzs vett volna körbe minket utána.
Hosszú ideig tartót, amit mondtak odabent valami büntetést mondot az igazgató. Apa felszólalat hogy amíg biztosra nem mennek hogy tényleg én tettem volna addig ne osztogasan büntetést. Majd kézen fogott és ki mentünk persze akkor a pajzs mintha még remegett volna.
Kint Draco várt minket de nem tudom miért, hirtelen kitárta kezét én pedig oda futottam. Mintha valami változott volna persze ennek örülök, remélem olyan marad most mit amilyen volt.
Lassan telt az idő az iskolában újabb furcsa események voltak. Apa folyton mondta hogy vigyázak ezért legtöbbször ő vagy Draco vagy Ronnék kísértek. Olyan rossz mimtha kis gyerek lennék, persze tudom hogy miattam teszik de nem csak én létezem. Magukra is kellene gondolni.
Mivel holnap itt van a tavaszi szünet így vissza megyünk Tomhoz. Először haza akartunk menni de azt a hírt kaptuk hogy a házat teljes megfigyelés alatt tartják. Minden lépést figyelnek és bármit amit ellenünk tudnak fordítani azt meg is teszik.
De legalább el kezdthetem Tommal a gyakorlást, persze apa tudta nélkül. Nem tudom szerintem meg kérem Dracot híg, hogy ő is jöjjön mert akkor apának nem lesz annyira feltűnő. Úgyhogy a mai napon túl kell még lennem.
A cuccaim holnapra be pakoltam és Hermionetól el köszöntem Rontol elég este amikor alszunk. Bár igaz az mindjárt itt van. Már csak meg kell fürödni és alszok..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.