Amióta megtudtam mindent apáról és rólam kicsit könnyebb lett. Fájt az elején hogy apa akkor is mennyit szenvedett miattam. Rossz hogy Jamesről semmit nem tudok és nem érzek iránta semmit de nem ismertem.
Nem halt meg azt tudom aminek nagyon örülök, de nincs együtt a családunk. Valószínűleg észre vette azt hogy min gondolkodok az utóbbi napokban. Olyankor mindig egyedül hagyott, örültem neki vagyis mostanában amikor egyedül vagyok jobban el tudok gondolkodni.
Olyankor magamba vagyok mintha az elmém utat törne magának szabadnak érzem magam.
Dracot próbálom kerülni hát igen az amit meg tudtam nem kicsit vagyok olyankor vörös. Mégha bele gondolok már akkor is, kicsit fáj hiszen az akinek a szívemet adnám annak valószínűleg nem kell.
Hiszen mi vagyok én szörny szülőt.Ma is a fánnál ülve olvasok, befejeztem a múltkori könyvet. Mit mondjak sírtam a végén ki az a hülye aki ilyen befejezést ír egy könyvnek.
Találtam megint egy könyvet ami különleges varázslatokról ír. Nehezen értem meg az egészet vagyis egyrészt a nyelvezete miatt másrészt meg ez biztos nem gyerek kezébe való.
Lassan kellene vissza menni a házba de az erdő felől mintha valami furcsa húzást éreznek így engedek neki.
Tudom tudom nem kellene de, ha nem engednék ennek az érzésnek utána rosszabb lenne. Azon gondolkodnék hogy mit csinálhatam volna ha oda megyek.
Ilyenkor inkább engedek a kíváncsi énnemnek. Hagyok egy üzenetet apának hogy ne aggódjon elmegyek az erdőbe és magammal viszem Geomot.
Egyedül amúgy is félnék be menni de ha velem van akkor már nem olyan ijesztő.
Egyre beljebb és beljebb haladok az erdőbe mintha egyre sötétebb lenne. Közelebb húzódom a farkasomhoz és így megyünk tovább.
Az egyik pillanatban mintha magam mellett mocorgást véltem volna felfedezni de nem volt ott semmi így tovább mentem.
Nem sok idő elteltével egy kisebb tisztásra értem olyan nyugodt itt az egész.
Valaki köhögöt, na jó az ember ilyenkor kap szívrohamot hátra fordulok és szívem nagyot dobban.
Mégis ez a látvány sok nekem, gyorsan oda szaladok. Draco fekszik a földön és köhög mintha vért is láttam volna nem tudom mi a baja..
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.