- Biztos rendben van ez így? - kérdi a fekete hajú férfi. Mire céloz..
-Igen, tudod hogy miért jó hogy itt van. - mondja apa. Majd a férfi egy mosoly kíséretében megveregeti apa válát.
-Beszéljünk máshol erről. Nem szeretném hogy tudja. - mondja apa halkan a két felnőttnek.
-Draco kérlek figyelj rá. - mondja apa.
-Harry ne aggódj ő nem rossz ember nem fog bántani. Mondja apa és elindulnak az egyik szoba felé.Ketten maradunk nem tudom mit kellene csinálni. Lassan az egyik fotelhez balog és leül. Én nem modulok.
-Gyere ülj le nyugodtan. - mondja kedves hangon, megteszem amit mond.
-Harry van kedved körül nézni a kastélyban? Tudod Perselus mondta hogy nem igazán mászkálsz. Én meg ismerem a kastélyt. - mondja. Bolgatok igazából tényleg van kedvem. Apát nem akartam az utóbbi napokban ezzel zargatni.-Rendben akkor induljunk. Nem kicsi a kastély, gyere mellettem nem akarom hogy éltünj. - mondja majd feláll és indulunk is. Mindent elmagyaráz olyan óriás az egész. Lassan vissza érünk a kiindulo ponthoz, amikor egy furcsa hangot hallok meg valahonnan. Egyáltalán nem ismerős.
-Lám Harry... - fordulok a hang irányba egy egy beszélő kép.Nagyon meg ijedtem rohantam apához. A lépcsőn nem figyeltem és zuhani kezdtem. Ahogy földet értem nem fájt semmim kinyitom szememet. Draco ő ő megmentett. Valami valami nincs rendben a fejéből valami piros folyik. Vér mit tettem. Sírva felállva keresem meg apát. Tudtam hogy nem maradhatok itt.
Gyorsan az ebédlő felé veszem az irányt ahol megtalálom őket. Apa rögtön felfigyel rám.
-Harry mi a baj? Hol van Draco?-kérdi aggódó hangon, én jobban elkezdem sírni.
-Valami baj van. Harry mond el mi a baj. -nem vagyok rá képes. A ruhájánál fogva kezdem el húzni. Kapcsol megfogja a kezemet és úgy megyünk oda.Draco felülve vár minket a fejét fogva. Azt hittem hogy hogy. Apától elszakadva szaladok felé. Örülök hogy nincsen baja. Megölellem és tovább sírok.
-Draco mi történt? - kérdi apa.
-Harry megijedt az egyik portétól és szaladt hozzád, a lépcsőn valahogy megcsusszot én meg próbáltam menteni. Ennyi tömören. - mondja vagyis még akart menteni.
-Ne aggódj semmi bajom, csak kicsit fáj a fejem. - mondja nekem.Elszakadva tőle vissza megyek apa mögé és onnan figyelem ahogy segítneki a két felnőtt felállni. Elindulnak fel a lépcsőn, nem bírok tovább állva maradni. Apa mellett földre zuhanók.
-Harry ne aggódj semmi baj, szólnom kellett volna. Bocsánat. - mondja apa és kezébe vesz. Majd velem együtt indul utánuk.
YOU ARE READING
Felemésztett de te meg mentettél! [ Befejezett]
FanfictionEgy Malfoy. Ki lesz az akit az élete árán is óvni fog? Harry akit gyerek korától fogva bántották, mi történik vele!?? Nem képes az érintésre, az embereket kerüli. A fájdalom lassan felemészti de valaki talán megmenti.